תשובה בהידברות

הקב"ה סוגר מעגל באופן מדהים

שחר אלחנתי (30) הכיר את הידברות דרך ההכנות לחתונה שלו, חזר בתשובה, והיום משמש מנהל המכירות של הידברות. "אני מאושר לעבוד במקום עם אווירה נעימה ועם שליחות כל כך חשובה", הוא מספר

אא

נולדתי וגדלתי בבת-ים במשפחה חילונית. אמנם קיימנו דברים הכי בסיסיים ביהדות, אבל לא מעבר לכך. ידעתי על הדתיים רק מה שאומרים בתקשורת.אחרי השירות הצבאי עבדתי במרכז שירות של חברת ´סלקום´ בראשון לציון, שם הכרתי את צילה שבאה ממשפחה דתית. נוצר בינינו קשר. דרכה התחלתי להתוודע לראשונה לכל עניין היהדות. אחרי שנה של היכרות החלטנו להתחתן. ידענו שיהיו קשיים בגלל הרקע השונה, אבל האמנו שהאהבה תנצח את הכל ונוכל לגשר על הפערים. היו שלושה דברים שהיא לא הייתה מוכנה להתפשר עליהם: כשרות מהודרת, שמירת שבת וטהרת המשפחה. לגבי כשרות לא הייתה לי בעיה, שכן לא נמשכתי למאכלים אסורים. לגבי שבת ידעתי שיהיה לי קצת קושי, אבל ראיתי בשבת הזדמנות למנוחה מאמצעי התקשורת ושאר ענייני היום-יום. לגבי הטהרה היה לי יותר קשה, ובפרט שלא ראיתי בזה דבר רציונלי, אבל בסופו של דבר הסכמתי לתנאיה.  

התחלתי להיכנס לאינטרנט כדי לברר את טעמי טהרת המשפחה והגעתי לאתר הידברות. ראיתי הרצאה של הרב זמיר כהן, שבה הוא מסביר היטב איך כל עניין הטהרה מסתדר עם הפן המדעי-בריאותי. קבענו שאגיע לבית הוריה של צילה והיא עשתה לי הכנה מה לברך על כל מאכל. שיננתי את הברכות כמו למבחן. כשהיינו בביתה ברמלה שמענו שיש כנס של הידברות בעיר. מאוד אהבתי מה ששמעתי שם והתחלתי לראות את ערוץ 97 ולהיכנס בדרך קבע לאתר. התחלתי לצבור עוד ועוד ידע. כאדם רציונלי מאוד אהבתי את הרצאותיו של הרב זמיר כהן שמדבר אל השכל וההיגיון. 

כל ההתחזקות שלי באה בהדרגה. לאחר שהתחתנתי (בגיל 27) לא לבשתי ציצית ולא חבשתי כיפה. בכל פעם קיבלתי על עצמי משהו נוסף. אחרי שמונה חודשי נישואין, כאשר כבר הגעתי להכרה במציאות הבורא, קיבלתי על עצמי כיפה וציצית והתחלתי להתפלל שלוש פעמים ביום ולהתקדם ביתר ענייני היהדות.

עזבנו את עבודתנו ב´סלקום´. לא כל כך מצאתי את עצמי במקומות העבודה הבאים שהגעתי אליהם. במיוחד לא אהבתי את הלחץ שהיה שם. בכל פעם עבדתי כמה חודשים ועברתי למקום אחר עד שהגעתי לעבודת שליחויות.

בכל אותה עת הייתי מבקר באתר של הידברות ומסתכל בין השאר על מדור ´דרושים´. בדרך כלל היה ביקוש לעבודה של טלפניות ולכן ויתרתי על הכיוון הזה. יום אחד נכנסתי לאתר לשאול איזו שאלה וכאשר סיימתי אמרתי לעצמי: אולי אכנס בכל זאת ל´דרושים´? נכנסתי וראיתי שמבקשים מנהל מכירות. זה דיבר אליי מיד. היה לי ניסיון בשירות לקוחות ומכירות ב´סלקום´. זה נראה לי ממש כמו חלום לעבוד בהידברות ושלחתי אליהם קורות חיים. אחרי כשבוע חזרו אלי, ערכו לי ראיון טלפוני, והזמינו אותי לראיון במשרדים. לאחר יום הודיעו לי שהתקבלתי לעבודה. הייתי מאושר להתחיל לעבוד במקום עם אווירה נעימה ועם שליחות כל כך חשובה. אני מודה לקדוש ברוך הוא שזיכה אותי להכיר את אשתי ואת הידברות, שבזכותם נחשפתי ליהדות וכעת אני זוכה גם לתרום להם מיכולתי. זה מדהים איך הקב"ה סוגר מעגלים באופן מושלם. כיום אני אחראי על המכירות שעורכת הידברות באתר ובכנסים - חפצי קדושה, יודאיקה, ספרים ודיסקים. לאחרונה יצא הספר "מהפך 3" ויש לו ביקוש גדול, ב"ה.

דרך עבודתי אני מתוודע ביתר שאת להתחזקותם של אנשים, אני שומע איך הם צמאים לשמוע את ההרצאות של הרב זמיר, הרב פנגר ויתר הרבנים ואיך הם קוראים בשקיקה את הספרים. יש רבים שלא מסתפקים בספר אחד, אלא רוכשים כמה ספרים למתנות ולזיכוי הרבים. 

מעוניינים לספר את סיפור התשובה שלכם? צרו קשר בדוא"ל odedm@neto.net.il

תגיות:תשובה בהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה