מוזיקה יהודית

האמנים שרים לרפואת מרן

אחרי השיר "פאר הדור", הוא מפתיע שוב בשיר לכבוד הרב עובדיה יוסף שליט"א. שיחה עם אבי בן ישראל על השיר שנולד בשישי באולפן, ועל הדיסק החינמי של האומנים לרפואת הרב. האזינו לשיר וצפו בקליפ המרגש

אא

כשהאמן והיוצר אבי בן ישראל קפץ לאולפן ביום שישי האחרון, הוא לא חשב לרגע שהוא הולך לבצע שיר עכשווי לרפואת מרן הגאון רבי (חיים) עובדיה יוסף שליט"א, ובסופו של דבר לזכות עשרות אלפי אנשים בקריאת ספרי תהלים לרפואתו של מרן, אבל זה בדיוק מה שקרה. 

"היה די צפוי שאעשה שיר נוסף לכבודו  של מרן לאחר הפידבקים בעקבות השיר ´פאר הדור´שבו זכיתי לרגש לא מעט אנשים", אומר האומן והסופר אבי בן ישראל. ביום שישי האחרון נכנס אבי, המקורב לביתו של הרב, לאולפן להקליט את השיר שכבר הספיק להתנגן בתחנות הרדיו שעתיים לפני כניסת שבת בראשית.

"ביום שישי האחרון בשעה 14:00 נכנסתי לאולפן וכבר ב-16:00 יצא השיר", מספר בן ישראל. "כתבתי אותו תוך כדי השהייה באולפן. זה אפילו לא היה מתוכנן".

איך מספיקים להקליט שיר ביום שישי?

"המוזיקה של השיר הזה היא פלייבק שקיים אצלי בשיר שאמור לצאת בקרוב. הפלייבק היה קיים, והתכנון שלי היה לבצע את השיר ´פאר הדור´ בביצוע שקט. התקשרתי לקטרין ברכה, שכותבת לי את המילים, ושיתפתי אותה בהתלבטות. היא אמרה לי ´עזוב, יום שישי, אין זמן, תיגש לאולפן וכבר נכתוב´". אלא שכאשר הגיע בן ישראל לאולפן, למרות קוצר הזמן, החליט לכתוב שיר לרפואתו של מרן. 

ומשם ליוזמת הדיסק החינמי.

"אכן, ביום ראשון האחרון נפתח מיזם של הפקת דיסק מיוחד  שנקרא ´שרים לכבודך מרן´ בהשתתפות גדולי הזמר החסידי ובו 12 שירים. הדיסק מחולק בחינם למי שמתחייב לסיים ספר תהילים לכבוד מרן. עד כה שוכפלו 20.000 עותקים והם מחולקים בכל תלמודי התורה ברחבי הארץ. ברוך השם כבר נקראים 20,000 ספרי  תהילים לכבוד מרן בעקבות המיזם. אני בטוח שנראה שוב את מרן חוזר לאיתנו הראשון ומנהיג אותו עד ביאת המשיח, אמן".

מילות השיר "רפא צירי"

בדרך מוארת של התורה / ותפילה של בן מלך כה טהורה / ניצב בין מר לשאול / אוחז כדי לא ליפול / אחרון כוחו לא יעזור / למצוא המזור ולחזור

פזמון:

רפא צירי אל נאמן / כי אתה תרפא את מרן / תן מזור למכאובו / וגם כוח לנפשו / אנא אסוף את כל הזכויות / רבי רבבות של תפילות / מתחננים בים של דמעות / את מלכנו רוצים לראות

עמוק בנפשו של מרן / יש צעקה שמתחננת אל העולם / על סף תהום לוחש מכל בניו הוא מבקש / לעולם לא נתייאש / נישא תפילה ונבקש

פזמון...

תגיות:הרב עובדיה יוסףאבי בן ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה