חדשות בארץ

הידרדרות חמורה: מרן נאבק על חייו

התורה בסכנה: הבוקר דיווח רופאו של מרן הרב חיים עובדיה יוסף שליט"א כי לראשונה זה שלושה שבועות מאז אושפז בבית החולים, מצבו אינו יציב ונשקפת סכנה מיידית לחייו. הציבור נקרא להתחזק בתפילה לרפואתו

אא
החמרה נוספת נרשמה אמש במצבו של מרן הרב (חיים) עובדיה יוסף שליט"א  המאושפז זה שלושה שבועות בבית החולים הדסה עין כרם, ומצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב. זוהי הפעם הראשונה שמצבו מוגדר לא יציב, ונשקפת סכנה ח"ו לחייו.
מדוברת בית החולים נמסר הבוקר (שני) כי צוות הרופאים המטפל ברב נאלץ במהלך הלילה להוסיף תרופות תומכות במערכות השונות בגוף. תפילות ברחבי הארץ לרפואת הרב נמשכות, ובצהריים תיערך בכותל תפילה המונית של ילדים מרשת החינוך של ש"ס.
הפרופ דן גילון, המטפל במרן הרב עובדיה יוסף, אמר הבוקר כי "הסכנה לחייו של הרב אמיתית ויותר ברורה וקיצונית. הסכנה לחייו יותר גדולה ממה שהייתה קודם - כולל במצבים הקשים ביותר שהיו בשבועיים האחרונים. השעות האחרונות הן דינמיות לרעה וביממה הקרובה נדע האם סכנת החיים היא מיידית".
הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת פוסק הדור מרן הרב חיים עובדיה יוסף בן גורגיה. אנא הצטרפו למוקד התהלים של הידברות לרפואת מרן.
תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה