חדשות בארץ

אוהדי ביתר: דקה דומייה לזכר מרן

לבקשת אוהדי ביתר ירושלים, משחק שהתקיים אמש באצטדיון טדי שבירושלים נפתח בדקה דומייה לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. האוהדים קראו פרקי תהלים לעילוי נשמתו

אא
בפתיחת משחק כדורגל שהתקיים אמש באצטדיון טדי בירושלים, קיימו המשתתפים דקת דומייה לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.
קבוצת ביתר ירושלים היא שאירחה את המשחק. רוב אוהדיה של הקבוצה נמנים עם הציבור המזרחי ושומר המסורת בישראל, אשר רוחש כבוד לגדולי התורה, ופרט למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. לבקשת האוהדים המשחק נפתח בדקה דומייה, בה קראו האוהדים פרקי תהלים לעילוי נשמתו של מרן זצ"ל.
ואולם אין זו הפעם הראשונה שבה ניכרת השפעתה של האופי המסורתי של אוהדי ביתר ירושלים על משחקי הקבוצה. כזכור, לפני כחודשיים הודיע הבעלים של הקבוצה, אלי טביב, כי סיכם עם זכיינית שידורי ליגת העל כי ביתר לא תקיים משחקים בשבת.
בהודעה שפרסמה אז ביתר ירושלים נאמר כי "המועדון סבור כי המהלך הוא בעל חשיבות עליונה מכמה סיבות, בין היתר הרצון הוא לבוא לקראת הקהל הדתי-מסורתי שממנו נבצר להגיע למשחקי הבית של הקבוצה.
"בעקבות המשחק בזמן השבת, אוהדים רבים ויתרו על האפשרות לפקוד את טדי ולרכוש מנוי. למרות הסיכון הכלכלי, אלי טביב העדיף לבוא לקראת קהל האוהדים ולפתוח לפני מגזרים רבים יותר את האופציה להגיע ולעודד את קבוצתם".
(צילום: פלאש 90)
תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה