מוזיקה יהודית

שיר להורדה: לייזר לויד

גם בתוך המחלוקת והפלגנות האופפות אותנו לעתים, יש מי שמחפש את הדרך לאחד ולחבר. בשיר "העם שלי" הזמר לייזר לויד, יחד עם ארבעה אמנים ידועים, מזכירי לנו שאחרי הכל אנחנו עדיין עם אחד. הורידו ותיהנו

אא
הזמר והגיטריסט לייזר לויד עשה עליה לישראל לפני 20 שנה. הוא האומן הישראלי היחיד החתום בחברת התקליטים האמריקאית Bluesleaf, ואלבומו נמצא במקום ה-17 במצעדי הבלוז של ארה"ב.
את השיר "העם שלי" החליט לויד לכתוב כתגובה לחיכוכים והמתחים בין קבוצות שונות של יהודים שהגיעו לשיאם, במיוחד בישראל . לייזר מסביר כי "לפני שהעם היהודי יוכל לעשות שלום עם העולם, אנו צריכים קודם ללמוד לאהוב אחד את השני עם כל ההבדלים שיש בינינו", וטוען כי הפער, השליליות והאגרסיות נמצאים בעם שלנו כתוצאה מחוסר מודעות לאחר אשר נמצא מעבר למעגל המוכר שלנו.
מתוך הזדהות למסר שעומד מאחורי השיר, הצטרפו ללייזר חבריו לשירה, ארבעה זמרים ישראליים פופולריים: גד אלבז, שלמה כץ, אהרן רזאל ונפתלי כלפה.
לייזר עוסק בפעילויות חברתיות בשכונה החסידית ביחד עם אשתו וחמשת ילדיו בבית שמש ביום, ובלילה נמצא בסצנת המוזיקה הישראלית.
השורשים של "העם שלי" החלו כאשר לייזר התחתן עם אילנה, בת למשפחה מרוקאית מסורתית. הניסיון המגוון שלו הפך אותו לשגריר של מוזיקה והסברה בין האנשים השונים ולעיתים בעלי הקונפליקט בעם היהודי. המוזיקה של לייזר יוצרת דיאלוג נוח בו אנשים יכולים להתחבר למורשת בלי פוליטיקה, סטיגמות והמדיה שמהווה מכשול.
הורידו עכשיו את השיר "העם שלי".
תגיות:שיר להורדהלייזר לויד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה