פעילות הידברות

בשידור חי בהידברות: כנס ענק לזכר מרן

הידברות מזמינה אתכן למלא היום את היכל נוקיה בכנס ענק לכבודו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. בהשתתפות הרב זמיר, הרבנית ימימה, הרבנית יהודית יוסף ועוד. קטעי וידאו נדירים, שי למשתתפות, הגרלה; בואו לשמוע

אא

לקראת היום ה-30 לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הידברות מעלה הילוך בהוקרת זכרו של מרן פוסק הדור זצ"ל, והיום (חמישי, כ"ז בחשוון, 31.10.13) בשעה 19:30 מארגנת כנס נשים ענק והיסטורי בהיכל נוקיה בתל אביב שינציח את פאר הדור והדרו.

ניתן לצפות בשידור החי בלינק זה, באתר הידברות.

"זה בעצם הולך להיות האירוע הראשון שבו הידברות ממלאת את היכל נוקיה ומעבירה בו אירוע בשידור חי", מסביר אופיר אזרד, מנהל הכנסים של הידברות. "מיטב הטכנולוגיה ישמש את הערב: שישה מצלמות, ניידת שידור, מצלמות רחף, מסכי ענק – זה רק מעט ממה שמחכה לאלפי הנשים שיזכו לקחת חלק בכנס הענק והייחודי".

במהלך הערב המיוחד יישא הרב זמיר כהן דברים לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, וכן הרבנית ימימה מזרחי והרבנית ורד סיאני יישאו דברי חיזוק והתעוררות. יוקרן סרט הכולל קטעי וידאו נדירים על חייו של מרן זצ"ל. בנו של מרן, הרב דוד יוסף יכבד גם הוא את הכנס בדברים, וכלתו של מרן הרבנית יהודית יוסף, שזכתה לסייע לו בכל ולחסות בצלו בעשרות השנים האחרונות תישא גם היא דברים לזכרו.

כל משתתפת תזכה לקבל לידיה שי של ערכת דיסקים מהידברות. כמו כן, במהלך הערב יוכרז על פתיחת מחלקה חדשה ומיוחדת בהידברות בשיתוף נשות ישראל לזכרו של מרן זצ"ל.

"מאז פטירתו של מרן עובדיה יוסף זצ"ל, הידברות נרתמת בכל האמצעים העומדים לרשותה להנצחת זכרו", מספר אופיר אזרד ומונה לפי סדר: סיקור לוויית המיליון בשידור חי, שידורים במשך כל ימי השבעה של מרן, שידור הכנס הגדול שנערך בתום השבעה של מרן ברחוב בר-אילן שבירושלים. ההירתמות של הידברות לכתיבת ספרי תורה לעילוי נשמתו ועוד. וכמובן, הכנס הנדיר שמחכה לכן היום (חמישי) בהיכל נוקיה. בואו לזכות.

תגיות:כנסכנס נשיםהרב עובדיה יוסףהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה