חדשות יהדות

הלוויית המיליון: התקשורת העולמית מסקרת

כותרות בכל העולם בישרו את הבשורה על פטירתו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהשפעתו הגדולה ניכרה בכל העולם. צפו בתמונות הכותרות מכל העולם

אא
פטירתו של פוסק הדור מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל אמש, והלווייתו הנדירה בגודלה, אשר השתתפו בה יותר מ-850 אלף איש, מכות גלים בכל העולם, וזוכות לסיקור תקשורתי בכל כלי התקשורת המובילים בעולם (תמונות מימין).   
"מאות אלפים יגיעו לחלוק כבוד למנהיג הרוחני", נכתב ברשת CNN. "הוא נחשב לסמכות המובילה בפסיקות דתיות במדינה, ובעל פופולריות שהובילה להשפעה רבה על המערכת הפוליטית, באמצעות מפלגת ש"ס שכיהנה ברוב הממשלות מאז הקמתה".
ה"דיילי מייל" הבריטי פתח בציטוט קריאות השבר של חה"כ אריה דרעי אמש: "מה יהיה איתנו? מי ינהיג אותנו?", בהיוודע פטירתו של הרב.
ה"וושינגטון פוסט" כינה את הרב עובדיה יוסף איש דת משכיל", וב"גרדיאן" כינו אותו "מנהיג המזרחים הוא הצית מחדש גאווה קהילתית שלא הייתה קיימת מאות שנים".
ברשת הבריטית "סקיי" כתבו כי "הרב עובדיה יוסף הספרדי רקם השפעה ייחודית על הפוליטיקה בישראל". ב-BBC כינו את הלווייתו הגדולה של הרב "מפגן יוצא דופן".
ה"לוס אנג´לס טיימס" כתב על הרב כי הוא "אחד מהמנהיגים הדתיים והפוליטיים המשפיעים ביותר בישראל", ואף הרחיב רבות על קורות חייו. העלייה לארץ מבגדד, לימוד התורה לצד עבודה כדי לפרנס את משפחתו והפיכה לרב בולט ויוצא דופן כבר בהיותו בן 20.
באתר החדשות "אל-ג´זירה" כתבו כי "הייתה לו השפעה גדולה בקרב יהודים ממוצא מזרחי". והגדירו אותו כ"מנהיג רוחני רב השפעה, שזכה להצלחה עצומה בקרב יהודי המזרח התיכון וצפון אפריקה".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגיות:הרב עובדיה יוסףהספדהלוויה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה