חדשות יהדות

לכבודך מרן: חוברת הקבלות שלנו

הכרת הטוב: לקראת יום השלושים, חוברת ובה אלפי קבלות שקיבלו על עצמם יהודים לעילוי נשמתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הונחה היום על קברו הקדוש

אא

כשהגיעה הידיעה המרה והאיומה, על הסתלקותו לגנזי מרומים של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, התכנסנו מקובלי הישיבה בקברו של רבי שמעון בר יוחאי, על מנת לחשוב איך ניתן לעשות נחת רוח למרן על כל מה שעשה עבור עם ישראל, וכיצד לזכות את העולם היהודי כולו בעשיית נחת רוח לצדיק. 

כך הוחלט להקים מוקד מיוחד, כבר בימי השבעה (הפועל עד היום במספר 054-8500100) בו יכלו להצטרף עמך בית ישראל למעמד סיומי הש"ס וסיומי ספר הזוהר הקדוש, כאשר המערכת הממוחשבת נותנת לכל מתקשר דף קודש עבור מרן שאותו הוא זוכה לסיים עד הערב בכל יום מימות השבעה.

כמו כן במערכת הממוחשבת והמשוכללת שהוקמה, התבקשו המתקשרים לקבל על עצמם קבלות טובות לכבוד נשמתו הטהורה של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, ולספר לרבני הישיבה על הקבלות. רבבות אנשים התקשרו למוקד: גברים ונשים, ילדים ומבוגרים, כולם התקשרו למערכת לספר על הקבלות שהבטיחו עבור נשמתו של מרן.

כל הקבלות שהתקבלו במערכות הועתקו לחוברת מהודרת, אשר על מנת להניחה על קברו של מרן זצ"ל. בחוברת הובאו עשרות סיפורי חיים של אנשים שקבלו על עצמם לסור מדרך החושך ולשוב לדרך האור, לכבוד נשמתו של מרן.

תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה