חדשות יהדות

עצרת בירושלים: שלושים יום בלי מרן

הערב יתכנסו אלפים לכבד את זכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ולציין את יום השלושים לפטירתו. מי ינאם בעצרת ומה הם הסדרי התנועה? פרטים בפנים

אא

אלפי בני אדם יתכנסו בשעה 18:00 בערב מול צומת הרחובות שמואל הנביא ויחזקאל בירושלים, וישתתפו בעצרת המפוארת לציון השלושים לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

על פי הדיווח ב"כיכר השבת" רשימת הנואמים בעצרת היא כדלהלן: ראש ישיבת "פורת יוסף" וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, ראש ישיבת "כסא רחמים" הגאון רבי מאיר מאזוז, רבה של מקסיקו הגאון רבי שלמה טוויל, ראש ישיבת "חברון גבעת מרדכי" הגאון רבי דוד כהן, רבה של מגדל העמק ונשיא מוסדות מגדל אור הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי, גאב"ד "דרכי תורה" הגאון רבי אשר וייס, המקובל האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, רבה של שמואל הנביא הגאון רבי יצחק כהן, חבר-הכנסת אלי ישי וחבר הכנסת אריאל אטיאס שזכו לקרבתו של מרן זצ"ל.

כבר מהשעה 9:00 בבוקר נסגר רחוב שמואל הנביא מכיוון רחוב יחזקאל לכיוון רחוב זקס והוא ייפתח  שוב לתנועת כלי רכב בשעה 02:00 בלילה.

החל משעה 14:00 רחובות מכיכר השבת לרחוב יחזקאל ומצומת בר אילן לשמואל הנביא סגורים. לא תותר כניסה משדרות חיים בר לב לרחוב שמעון הצדיק. הרחובות האלה ייפתחו בשעה 22:30 בהתאם לפיזור הקהל בתום העצרת.

משטרת התנועה של מחוז ירושלים מודיעה כי לא תתיר כניסת כלי רכב פרטיים לאזור העצרת וקוראת לבאי העצרת לעשות שימוש בתחבורה הציבורית. 

(צילום: פלאש 90)

תגיות:הרב עובדיה יוסףעצרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה