חדשות יהדות

אלי ישי: מרן חסר לי כל בוקר

בכנס שנערך בציון השלושים לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל נשא חה"כ אלי ישי דברים לזכרו. " הרב שאל אותי מה אמר ראש המוסד, מה אמר ראש השב"כ, ולמה כל אחד חושב כך"

אא

בכנס לציון היום השלושים לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שנערך בירושלים נשא חה"כ אלי ישי, שבהיותו יו"ר ש"ס זכה במשך 13 שנה לשמש את מרן זצ"ל, דברים לזכרו.

"30 ימים עברו וכמה קשה לעכל את האבידה הגדולה שמורנו ורבנו עטרת ראשינו לא נמצא איתנו. יום יום הוא חסר לנו. מרן חסר לעם ישראל וחסר לי ברמה האישית כל בוקר בתפילות וכל יום בהתייעצות. עם ישראל זקוק לעצות להכוונה ולדרך של מורנו ורבנו".

עוד אמר חה"כ ישי: "מרן היה ענק שבענקים, גדול הדור, משה רבנו של דורנו". ישי סיפר כי במהלך השנים האחרונות היו מקרים שבהם התבקש מרן זצ"ל לתת את דעתו בנושאים ביטחוניים.

"באחד הדיונים הקריטיים שהיו בשנים האחרונות אמרתי לראש הממשלה שאני רוצה להתייעץ עם מרן", סיפר ישי. "הרב שאל אותי מה אמר ראש המוסד, מה אמר ראש השב"כ, ולמה כל אחד חושב כך. היה דן בזה כמו שקלא וטריא ובסוף נותן את התשובה".
ישי הוסיף ואמר כי "כולם בדיון היו צמאים לשמוע את התשובה של הרב, וכשאמרתי את התשובה שלו נגולה אבן מעל לבם. בכל דבר שמרן הכריע לא יצאה תקלה אחת ידו".

(צילום: פלאש 90)

תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה