חדשות בארץ

הספרנית התלוננה, הנערים הכו אותה

מזעזע: הספרנית בספריית שכונת גילה שבירושלים ביקשה מהנערים לכבות את הסיגריות ולשמור על השקט, ואף הזמינה משטרה. התוצאה: חבלות בכל גופה ותפרים בראשה

אא

הספרנית בספרייה העירונית שבשכונת גילה בירושלים, בסך הכל ביקשה מחבורת נערים כבני 15, לשמור על השקט ולכבות את הסיגריות שעישנו בתוך המתחם כשבקבוקי בירה בידיהם.

את הנערים כבר הכירה הספרנית, שכן כבר בעבר הגיעו לספרייה והתנהגו באופן שאינו הולם מקום ציבורי, אך כאשר התקשרה למשטרה, מיהרו הצעירים לברוח.

אולם כשהאירוע חזר על עצמו והספרנית מיהרה להתקשר למשטרה, לתגובת הנערים היא כנראה לא ציפתה. כשגילו הנערים כי הזמינה ניידת משטרה, לקחו מקלות מטאטא והחלו להכות בספרנית בכל חלקי גופה ואף בראשה.

ראשה נפתח והיא איבדה דם רב. אחת המבקרות במקום מיהרה להזמין את מד"א והספרנית פונתה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נזקקה לתפרים רבים בראשה.

בעיתון "ידיעות ירושלים", שדיווח על המקרה, התראיין בעלה של הספרנית שהותקפה ואמר כי "שלחתי את אשתי בריאה לעבודה והיא חזרה אלי פצועה בגוף ובנפש, אבל שום דבר לא ישבור אותה - השבוע היא תחזור שוב לאותה ספרייה. הספרים הם החיים שלה".

לאחר האירוע הגישו הספרנית ובעלה תלונה במשטרה. מהמשטרה נמסר נעצר אחד הנערים שנחשד בהכאת הספרנית, וכי מעורבים נוספים נחקרו בעניין וקשרו עצמם לעבירה. וכי המשטרה תמצה עמם את הדין.

עיריית ירושלים נמסר בתגובה: "אנו רואים את התקיפה בחומרה רבה ופעלנו במהירות לטיפול במקרה. מנהלת הספרייה בגילה ומנהלת מחלקת הספריות בעירייה ששהו בעת התקיפה בכנס מחוץ לעיר, עמדו בקשר רציף עם הספרנית שהותקפה. אגף חירום וביטחון פעל מידית לטיפול במקרה, הוגשה תלונה למשטרה והוצב מאבטח בספריה על מנת לחזק את תחושת הביטחון. כמו כן נערכה פגישה עם הנהלת אגף הספריות במטרה לבחון דרכים מניעת הישנות מקרים כאלו".

(למצולמים אין קשר לכתבה. צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

תגיות:חינוךנוער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה