פעילות הידברות

ערוץ הידברות – משדרים מהשטח

במשדר המיוחד של ערוץ הידברות, שהיה היחיד שליווה את עצרת התפילה באולפן פתוח הצופה אל לב ליבה של העצרת, ובהפקה עשירה בתוכן, צפו מאות אלפי יהודים מרחבי הארץ והעולם

אא

אתמול (ראשון) נערך שידור חי של ערוץ הידברות, במקביל לעצרת התפילה הענקית בירושלים, שבה השתתפו 600,000 יהודים, אשר מחו על סנקציות פליליות כנגד לימוד תורה, והתפללו לביטול רוע הגזירה.

את המשדר המיוחד ליוו יעקב אייכלר ויהודה שוקרון, ובמהלכו השתתפה גלריה מכובדת ומרשימה של רבנים, אנשי תקשורת ואישי ציבור: הרב חיים הורביץ, אלוף המשנה במיל' בועז אבן שפינגר, הרב שי עמר, הרב יוסף צבי בן פורת, הרב ישראל גליס, הרב שווינגר - רב המקומות הקדושים, הרב ראובן זכאים, הרב משה בן לולו - שדרן ברדיו קול חי; אנשי הצבא - אביחי כהן' לשעבר לוחם בדובדבן, אלעד צדיקוב- ראש צוות לוחמים בשייטת 13 ואריאל ג'ינו- לשעבר מפקד צוות בסירת אגוז' שכיום לומד סמיכה לרבנות. בנוסף השתתפו העיתונאים ואנשי התקשורת אושי מדינה, יצחק נחשוני, משה פרידמן, דודי שוומנפלד ובני רבינוביץ ועוד רבים טובים.

חברי הפאנל דנו על סוגיית הגיוס בנטל, הסבירו בנועם ובחן את עמדותיו של הציבור החרדי, כולל דגש על מעלת לימוד תורה, והצטרפו אל המוני בית ישראל בתפילה, בפרקי תהילים ברוב עם, ולבסוף גם בריקוד של תקווה.

במקביל לשיחה הקולחת והמרתקת שהתפתחה באולפן השטח, שודרו שני מסכים פנימיים נוספים – האחד הציג מראות מהעצרת הענקית, והשני הציג תרגום סימולטני לשפת הסימנים, לטובת ציבור לקויי השמיעה.

שיאו של המשדר נרשם במהלך ברכת "חכם הרזים", ביחד עם הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, וכן באמירת הסליחות על ידי הרב המקובל דוד בצרי.

לפי ההערכות, במשדר המיוחד צפו מאות אלפי יהודים מרחבי הארץ והעולם, הן בערוץ הידברות עצמו, הן באתר הידברות, שרשם שיאי טראפיק חדשים, והן באתרים שהעבירו אף הם את המשדר המיוחד – ערוץ 7, ג'רוזלם פוסט ועוד.

תגיות:ערוץ הידברותשוויון בנטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה