פעילות הידברות

ברוכים הבאים לאתר הידברות החדש

אתר הידברות עובר לאכסניה חדשה, מתקדמת ומשוכללת. אז מה יש בו בדיוק, ומה עוד צפוי לכם בהמשך?

אא

זה היום עשה ה', נגילה ונשמחה בו.

תקופה ארוכה אנו מחכים לרגע זה, והנה הוא הגיע. אפשר לתמצת את התחושה בשתי מילים: תודה לאל. ובשש מילים: היה מעייף, אבל התוצאה שווה בהחלט.

רקע קצר: לפני כשנתיים קיבלנו החלטה לשדרג את אתר הידברות. מים רבים עברו בנהר מאז ועד היום. בדקנו עיצובים, התלבטנו בין חברות לבניית אתרים, הרכבנו את האפיון על פי צרכי ומטרות הארגון (שבינתיים הלך וגדל), ובעיקר הפעלנו תהליך ארוך ולא פשוט של בניית עולם תוכן חדש במקביל לתפעול האתר הישן, והעברה ידנית של עשרות אלפי תכני האתר – סרטים, כתבות, שו"תים ועוד – אל המערכת החדשה.

כשאתר הידברות הישן קם, היינו ארגון בראשית דרכו, עדיין ללא ערוץ טלוויזיה פעיל, ללא מחלקת תוכן, כשהמיקום היה בית דירות ישן בבני ברק. מאז ועד היום ארגון הידברות נסק באופן מעורר התפעלות: הפעילות הכפילה את עצמה מדי תקופה קצרה, ערוץ הטלוויזיה הוקם, יסדנו ניוזלטר ועלון שבת שבועי, הוקמו מחלקות רבות בארגון, ופתאום מצאנו את עצמנו עם אתר קטן למידות הנוכחיות של הארגון, עם חוסר יכולת טכנית להגשים חלומות רבים. למרות זאת הטראפיק עלה (רק בשמונת החודשים האחרונים נרשמה עלייה של כ-35% בכמות הגולשים הייחודיים באתר), ולא היה ספק עוד: הקהל גדל, הצרכים השתנו, וחייבים לצאת לדרך עם אתר היהדות הגדול בעולם.

 

אז מה יש באתר החדש?

דף בית משודרג: אם באתר הישן היו 6 כתבות בעמוד הבית, ללא חלוקה למדורים, הרי שהיום ישנן 35 כתבות המחולקות למדורים חדשים – אקטואליה, מגזין, נשים, ילדים, משפחה, העולם הגדול, תרבות ורוחניות. בתוך כל המדורים נמצאים עשרות תתי-מדורים, להקלה על הניווט במגוון התכנים.

אקטואליה שוטפת: מי שמעוניין באקטואליה כשרה, ללא רכילות ולשון הרע, יוכל למצוא את מבוקשו באתר הידברות החדש, מבלי לשוטט באתרים אחרים. בנוסף לאייטמים אקטואליים תוכלו להתעדכן במבזקים שוטפים, כמעט מסביב לשעון.

מדורי נשים ומשפחה: תוכן עשיר ואיכותי בנושאי נשים, זוגיות, חינוך ועוד.

ממשק VOD משודרג: הניווט בין אלפי הסרטים שבאתר הידברות נוח ופשוט מתמיד. הכל מרוכז במקום אחד, ללא צורך לעבור בין לא מעט עמודים.

התאמה מלאה לטאבלטים ולסמארטפונים: האתר החדש מותאם באופן מלא למכשירים השונים, באופן רספונסיבי.

מדורים מגוונים: אלפון וייעוץ למתחזקים, שאל את הרב VOD, פינת קריאה ועוד.

ארכיון עשיר ונגיש: אלפי כתבות המחולקות למדורים ותתי-מדורים, כולל אופן ניווט קל ונוח מאי פעם.

 

ואי אפשר בלי כמה תודות

ראשית כל, תודתנו מסורה למורנו ורבנו, הרה"ג זמיר כהן שליט"א, שראה את החשיבות הגדולה בהקמת האתר החדש, עודד, דחף וקידם את המהלך עם המון מרץ ואמון, לטובת כלל ישראל.

תודה מעומק הלב גם למנכ"ל הידברות, דוד תופיק, ולמנהל הערוץ איתי וולמן, על התמיכה במהלך, שבהתחלה לא היה מובן מאליו. שניהם האמינו ברעיון מתחילתו, תמכו וסייעו בכל בקשה, והעניקו את הקרקע הפורייה להתקדם בכל המרץ.

תודה מיוחדת לצוות האתר המסור, שעמל ימים כלילות על מנת להביא לכם את התוכן האיכותי ביותר: עורך המשנה היוצא יעקב רביבו, עורכות המשנה הנכנסות - אפרת כהן ושיפי חריטןהכותבת שירה כהן, מזינת התכנים והגרפיקאית שני מויאל, התומכת הטכנית ואחראית הפרויקטים ציפי יהל, מזינת התכנים יפעת חזי, רכזות המתנדבים כלנית כהן ומלי בויאר, עורך מדור "תורה ומדע" הרב דניאל בלס, אנשי התוכן באנגלית - קרן קלאוס, נתן טוך ויהודה אברמוב, והרבנים המשיבים במדור השו"ת – הרב בנימין שמואלי, הרב הלל מאירס והרב מנשה בן פורת. תודה אישית חמה לדוד יוסף חניה, מוותיקי ארגון הידברות, שתמיד היה שם בשביל האתר. תודה מיוחדת גם לשלל המתנדבים שסייעו לנו לאורך השנים באתר, בכללם הרב עובדיה חן, גד שכטמן ושרי מסנר.

תודה וישר כח למעצבות המוכשרות של הארגון, שבתקופה האחרונה עבדו קשה מאוד על מנת להעביר את כל התכולה הגרפית לאתר החדש, כמו תמיד במצוינות, בטוב טעם ובנועם - בת חן בידאני, חנה גרינברג, אפרת בן פורת ואביבה קפח.

תודה למנהלי האתר הקודמים, שבלעדי עבודתם המסורה הוא לא היה מגיע עד הלום: אבשי חתוכה, יונתן מני, אפרת רבוכין ותומר חתוכה; בחודשים האחרונים ליווה אותנו טכנית סאלי אליהו, שנתן שירות מסור ונדיר במחוזותינו, ועל כך תודתנו העמוקה.

מילה חמה במיוחד מגיעה לחברת Linnovate (לינווייט), שהיתה אמונה על בניית האתר החדש, מתחילתו ועד סופו. כיום ניתן לומר בפה מלא: מצאנו שותפה אמינה ומקצועית שנותנת מענה מקצועי ומהיר לכל דרישה ובקשה, והפתיעה אותנו כל פעם מחדש בעבודה אנושית ומסורה. אז תודה למנכ"ל לינווייט, אלרואי מרום, לשותפו ליאור קסוס, למנהלת הפרויקט המקצוענית מיכל סגל, למעצבת דקלה דיין שעמלה ימים כלילות (ועם הרבה שיגועים מצדנו) על התוצאה הנפלאה שאתם רואים, למתכנתת הראשית המסורה הודיה נורליאן, ולצוות הפיתוח האיכותי, שכלל את לאה לייכטר, אביטל ערוסי, שושי בראון וגידי אמיר.

זו אמנם נראית כמו רשימת סיכום, אבל למעשה, אנחנו נמצאים רק בהתחלה. עכשיו העבודה הקשה רק מתחילה: להתחיל לייצר עבורכם תכנים בליגה אחרת, מסביב לשעון, ועם כל הלב והנשמה. בדיוק כמו שעשינו עד היום, רק בהיקפים גדולים פי כמה וכמה.

ועם כל התקווה הגדולה הזו, אנו יוצאים לדרך חדשה, בעזרת ה'. תאחלו לנו בהצלחה, נזדקק לה.

דודו כהן,

עורך האתר

 

תגיות:הידברותאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה