פעילות הידברות

7,500 נשים בכנס הענק ביד-אליהו

אמש ערך ארגון הידברות כנס חיזוק מיוחד לנשים, באצטדיון יד אליהו. מה היה שם?

אא

יוזמה ברוכה נוספת של ארגון הידברות, שתרמה רבות לחיזוק האחדות בעם ישראל, נערכה אמש באצטדיון יד אליהו, בנוכחות 7,500 נשים מרחבי הארץ. עצרת הענק נועדה לחיזוק והתעוררות, ובמהלכה התבשר הקהל על הקמת מחלקה חדשה בהידברות, לטיפול בנוער נושר.

בין היתר השתתפו בערב הרב זמיר כהן, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, הרב יצחק פנגר, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית קוק והרב משה בן משה. הרבנים והרבניות נשאו דברי חיזוק והתעוררות על נושאים מגוונים כמו אמונה וביטחון, שמחה ועוד.

משפחת גרוס, שאיבדה את שתי בנותיה במקרה המעציב שאירע לאחרונה, השתתפה אף היא בכנס. האם הרשימה בדברי אמונה מחזקים, וריגשה את כל באי הערב, עד שלא נותרה עין אחת יבשה. כמו כן, נערכה הופעה של הזמרת חדווה לוי, ואחריה של הזמרת מישל אלבז עם מוסיקה מרוממת מהנשמה. הרב פנגר הצחיק בשנינותו, הרב זמיר והראשון לציון חיזקו בדברי התעוררות ואמונה, הרבנית ימימה מזרחי והרבנית קוק חיזקו באמונה וביטחון, והערב כולו נשא אופי חיובי ומחזק. הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, אף דיבר בשבחו של ארגון הידברות והעשייה שלו למען כלל עם ישראל.

כל הנשים שהגיעו לאירוע קיבלו שי – סידור ´כוונת הלב´ יוקרתי ומהודר.

רדיו קול חי נרתם לעשייה, והעביר את האירוע החשוב בשידור חי. תודה מיוחדת מהידברות נתונה בהקשר זה למזכה הרבים החשוב, פנחס ראובן, שפועל רבות למען חיזוק כלל עם ישראל, וגם הפעם נרתם לעשייה הברוכה של ארגון הידברות. תודה גם לצלם הערב, משה עזריאל, שהנציח את האירוע בתמונות יפות ואיכותיות.

תגיות:כנסהידברותנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה