חדשות בארץ

שרית חדד הקדישה ס"ת לזכר אביה

לאחרונה קיימה שרית חדד אירוע מיוחד לזכרו של אביה ובה טקס כתיבת אותיות והכנסת ספר תורה בנתניה. "יהי רצון שספר זה יביא איתו ברכה לכל עם ישראל", כתבה הזמרת בעמוד הפייסבוק שלה

אא

אחרי תקופה ארוכה של שקט, שרית חדד מתכוננת להוציא בקרוב שיר חדש. בינתיים, לאחרונה יצא קליפ מיוחד לשיר "אור בנשמה" מתוך אלבומה האחרון "ימים של שמחה" - חלק א´, והוא מתעד הכנסת ספר התורה שערך לאחרונה מנהלה האישי אבי גואטה.  שרית חדד מצטרפת אל גואטה כשהיא מקיימת את המצווה לזכרו של אביה המנוח.

בין אנשי התעשייה שהגיעו להשתתף בשמחה ולברך את הזמרת היו ליאור נרקיס, אתי ביטון, יובל טייב ועוד. באלבומה האחרון "ימים של שמחה" - חלק א´ חדד שילבה את השיר "געגועים", והוא שיר בעל משמעות מיוחדת עבורה שאותו היא נוהגת לייחד לזכר אביה המנוח אשר נפטר מהתקף לב ב-96´ כאשר היתה שרית בת 17.

במהלך הערב נערך טקס כתיבת אותיות מרגש בבית משפחת גואטה שבנתניה ועם סיומו נערכה תהלוכה חגיגית יחד עם ספר התורה עד לאולם בו התקיימה סעודת המצווה.

כאישה מאמינה, חדד, משלבת במוזיקה שלה בכלל ובאלבומה האחרון בפרט שירים מסורתיים. עם סיום הטקס פרסמה חדד את תמונה (למעלה) בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "מודה להקב"ה על הזכות שניתנה לי להכניס ספר תורה לזכרו של אבי ע"ה. יהי רצון שספר זה יביא איתו ברכה לכל עם ישראל".

לפני כחצי שנה סיפרה שריד חדד כי היא צופה באופן קבוע בערוץ הידברות. "אני מחוברת לערוץ כבר כמה שנים טובות, והוא בהחלט חיזק אותי", שיתפה חדד. "יום אחד פתחתי במקרה ערוץ 97, ראיתי הרצאה של הרב זמיר כהן, ומאוד התחברתי לזה. מאז אני צופה בהרצאות מדי לילה. אם יש אדם שאני מעריכה יותר מכל - זה הרב זמיר. יש בו משהו מאוד נינוח, הוא מסביר את היהדות בנועם, באהבה, ברוגע. פשוט כיף לשמוע אותו, ויש לו ידע עצום פשוט בכל".

חדד הוסיפה וסיפרה כי היא "צוחקת עם ההרצאות של הרב פנגר, ורואה גם תכניות אחרות בערוץ. החיבור שלי לכל מה שיוצא מהידברות לא נגמר כאן - יש לי גם את הספרים של הרב, המהפך ומפתחות לחיים, ואפילו בטלפון הסלולרי יש לי אפליקציה של הידברות. אחרי שאני חוזרת מהופעות, מה שהנפש שלי צריכה זה דברי תורה ודברי אמת".

תגיות:שרית חדדהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה