פעילות הידברות

למען עתיד ילדינו

המקובל השל"ה הקדוש הכריז לפני 400 שנה: "ולבי אומר לי - שעת רצון לתפילה על הילדים היא בערב ראש חודש סיון". איך מצטרפים לתפילות, דרך רבני הידברות? כל הפרטים

אא

כמה קשה עבדו עד שמישהו המציא את המנוף, הא?

פתאום, מה שהיה בלתי אפשרי להרים, נהיה אפשרי... מה שהיה קשה נהיה קל... אחר כך המנופים התפתחו עוד יותר, ומה שהיה בלתי אפשרי להרים בשום אופן, נהיה לפתע זמין בלחיצת כפתור.

מכל הפרויקטים שאנחנו צריכים "להרים" כאן בעולם, אף אחד אינו חשוב או משמעותי יותר מאשר הילדים שלנו. אנחנו רוצים שהם יגדלו טובים. אנחנו רוצים שהם יגדלו מוצלחים. אנחנו רוצים שהם יגדלו מאוזנים נפשית ומאושרים.

וזה לא פשוט בכלל.

נכון, אף פעם לא הייתה לנו דרך "להרים" את חינוך ילדינו לגמרי בכוחות עצמינו. תמיד נשענו על עזרת מורים ומחנכים להדריך את ילדינו במאבקם הלא-פשוט מול הניסיונות והפיתויים ההרסניים שהחיים מציבים בפני נפשם הרכה, אבל היום זה מסובך וקשה מתמיד.

מעולם לא היו כוחות הנגד המשחיתים כל כך דומיננטיים או כל כך זמינים: העולם מגיש לילדינו על מגש של כסף מבול של שנאה, אלימות, תחרות ויצרים ללא סוף, במסווה של "חשוב לדעת".

הקשיים, הצרות, הדברים שלא תמיד מסתדרים לך כמו שחשבת. כולנו חיים כך. מצפים, מייחלים לדבר מה. ופתאום משהו קורס, מקרטע, ושוב אנחנו שוקעים בים של צער. ואז, יש רגעים של תפילה שבאה מתוך הלב, מלאת דמעות, שם אנו מוצאים את עצמינו בוכים דווקא על הדבר היקר לנו מכל – על הילדים.

הכוח העליון, על כל הכוחות שבעולם, אותו ניתן לרתום לגורל ילדינו, הוא, כמובן, בורא עולם. והמנוף ש"רותם" את עזרת בורא עולם הוא התפילה.

בערב ראש חודש סיוון, החודש שבו ניתנה התורה על הר סיני. זהו החודש שבו התפילות על הילדים מתקבלות יותר מכל זמן אחר. שערי השמים נפתחים - יש לתפוס את ההזדמנות בשתי ידיים ולפתוח את הלב.

כך אמר המקובל השל"ה הקדוש לפני 400 שנה: "ולבי אומר לי - שעת רצון לתפילה על הילדים היא בערב ראש חודש סיון".

אין כל ספק - היום הזה יום מסוגל מתמיד!

מעיין הישועות בחינוך הילדים, בהצלחת הילדים, בנחת יהודית אמיתית מהילדים, עודו נובע. שם, על יד ציונו הקדוש של השל"ה, בטבריה. רבבות יהודים מכל רחבי תבל באים לשם ביום הזה, רק כדי להבטיח את היקר להם מכל: את הילדים! את שמעון, את מירי, את יוסי ואת אושרת. כל ילד וילד יוזכר שם, והוא כבר מובטח...

ב'הידברות' יודעים לנצל הזדמנויות. מלבד ציונו של השל"ה הקדוש בטבריה, שליחי הידברות יגיעו גם לציונם של הבעל שם-טוב הקדוש, ורבי לוי יצחק מברדיצ'ב, סנגורם של ישראל, ויאמרו את התפילה המיוחדת של השל"ה הקדוש למען חינוך הילדים, יסיימו את כל ספר התהילים מתחילתו ועד סופו, ויוודאו שהילדים שלכם ברשימת הזוכים.

כשהפיתויים אורבים והסכנות בכל פינה, הילדים שלנו בסיכון גבוה. את הביטוח הזה אנחנו חייבים לעשות, חייבים!

למסירת שמות לתפילת השל"ה הקדוש בער"ח סיון, חייגו להידברות: 073-2221222

תגיות:השל"החודש סיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה