חדשות בארץ

אמהות החטופים במסרים מרגשים

הן יצאו אל כלי התקשורת שמקיפים את בתיהן כבר מיום שישי בבוקר, וביקשו לשלוח מסרים של אהבה לבנים החטופים. הן הודו לכוחות הביטחון ולעם ישראל שמתפלל איתן. "שובו הביתה, אנחנו רוצות לחבק אתכם"

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

אתמול (ב') יצאה איריס יפרח, אמו של החטוף איל יפרח, מהעיר אלעד, ודיברה לראשונה מאז האסון, אל כלי התקשורת. "אילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך", פתחה במילים קורעות לב לבנה: "עם ישראל מתפלל למענך - תסתכל איזה יופי של עם. תחבק חזק חזק את גיל-עד ואת נפתלי. אתה חזק, בשבילם ובשביל כולנו".

"הלב שלנו קרוע, שבור, ועם זאת הלב מאמין, מאמין שתחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים".

האב, אורי, הודה לכוחות הביטחון: "אנחנו מברכים אותם על שיצאו לפעילות ושיחזרו הביתה בשלום. אנחנו יודעים שהם מתנדבים לפעילות".

"אנחנו רוצים להגיד לעם ישראל תודה רבה על החיבוק הנפלא, על התפילות, על הקבלות, על ההתאחדות הגדולה שיש בעם הזה", המשיך האב, "אנחנו מאמינים שהייחוד הגדול הזה שיש בעם, הוא מחזק את הילדים. הוא מחזק את אייל, הוא מחזק את גיל-עד, הוא מחזק את נפתלי. אנחנו קוראים לעם להמשיך ולהתפלל, להמשיך ולקבל קבלות, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו".

בדבריה, מצטרפת איריס יפרח לאמהות של שני השבויים הנוספים: לרחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, מהיישוב נוף איילון שביקשה לדבר עם בנה דרך התקשורת יום קודם (א'): "נפתלי, אבא ואמא שלך אוהבים אותך עד אין קץ ועם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה".

"אנו אופטימיים, הקב"ה יראה את המאמץ המשולב הזה של הסולידריות והתפילה, ונחבק פה את הנערים, אני מקווה שתחגגו כאן איתנו", אמרה בבכי.
"אנו יודעים ומרגישים שהופכים עולמות כדי להביא אותם הביתה. נורא חשוב לנו להגיד תודה לכולם. אנו אסירי תודה לכל חייל בשטח ולכל שב"כניק, לחברי כנסת, להורי החיילים שנמצאים בשטח, ולאנשי התקשורת שמביאים את הסיפור שלנו לעולם.

גם בת גלים שעאר, אמו של גיל-עד מהיישוב טלמון, דיברה אל בנה ואל עם ישראל: "אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו. אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב. חיבוק של תודה. חיבוק של תפילה. אנחנו מרגישים את החיבוק שלכם כל הזמן. זה נותן לנו המון כוח. וזה מה שמחזיק אותנו בימים הקשים האלה".
"אנחנו מעבירים את כל האנרגיות החיוביות האלה שלכם לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, בטוחה שגם נפתלי ואייל חזקים. אני רוצה לבקש מעם ישראל: תמשיכו להתפלל, להיות ביחד. תמשיכו לתת כוח לילדים שלנו. בעזרת השם, עם הביחד הזה נעשה ונצליח". הוסיפה בכאב מלא תקווה. "אנחנו אוהבים אתכם ומרגישים את החיבוק שלכם חזק חזק".

תגיות:חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה