חדשות בארץ

אולם שמחות חסדי נעמי חינם לתושבי הדרום

לרשותם של זוגות מהדרום, יעמיד הארגון את ששת האולמות שברשותו, בבני ברק ובירושלים, בחינם. החתונות יערכו בשעות הבוקר

אא

בארגון חסדי נעמי כבר רגילים למצבים שוברי שגרה, ובדיוק כמו במלחמה הקודמת, גם עכשיו הם מתגייסים לטובת תושבי הדרום. בעוד החיים לכאורה נעצרים בפתאומיות, יש דברים שחייבים להמשיך.

ששת האולמות השייכים לארגון, חמשה בבני ברק , ואחד בירושלים, יעמדו משעות הבוקר לטובת זוגות שקבעו את תאריך החתונה שלהם לימים אלו, בצל ירי טילים באזור הדרום, ללא תשלום. הסיבה לקיום החתונות עד לשעה ארבע בצהריים, היא משום שבשעות הערב הם תפוסים לחתונות אחרות שנקבעו מראש.

"בנוסף לאולמות שיעמדו לרשות תושבי הדרום", אומר הרב יוסף כהן בשיחה עם הידברות, "אנחנו ניקח על עצמנו להוציא אוטובוס אחד לטובת משפחות שצריכות להגיע לחתונה".

בבוקר חתונה, בערב מנוחה

את אופי החתונות הלא שגרתיות שיתקיימו בימים האלו, מקבל הרב כהן בחיוך רחב. "מי קבע שחתונה צריכה להיות דווקא בלילה? לא מזמן נערכה אצלנו חתונה ביום שישי. זו הייתה משפחה שקמה מימי האבל, ונקבעה להם טיסה חשובה לחו"ל, אז הם החליטו לערוך את החתונה ביום שישי בבוקר. בשעה שלוש וחצי בצהריים הם כבר היו בדרכם הביתה, שמחים ומרוצים. שבת בשבע, כל כך מוצלח".

הרב כהן קורא לבעלי חברות הסעות להצטרף אליו ולתת שירות לאנשים הרבים שצריכים לנדוד בדרכים. "וגם לצלמים ולזמרים", הוא מדגיש. "כל אחד ייתן מה שיש באפשרותו, וזו מצוות הכנסת כלה אמתית. ואנשים, בואו גם אתם, שמחו חתן וכלה. בואו בהמוניכם, לא ניתן לזוגות להינשא מתוך תחושה של חוסר שמחה. גם אם לאכל האורחים שלהם יגיעו, אנחנו נעשה את החתונה הכי שמחה שיכולה להיות. רק עם שמחה נוכל לנצח".

להזמנות: חייגו 052-7661010

תגיות:חסדי נעמיאולם שמחותחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה