חדשות יהדות

האזעקה נשמעה, הרב שטיינמן המשיך ללמוד

בזמן השיעור השבועי בביתו, נשמעה אזעקה ברחבי גוש דן. לשאלת הנוכחים מה לעשות, אמר הרב שטיינמן שליט"א: "תורה מגינא ומצלי". הוא המשיך ללמוד כרגיל, וסחף לשיעור את הנוכחים הרבים

אא

הרב שטיינמן שליט"א (צילום: פלאש 90)הרב שטיינמן שליט"א (צילום: פלאש 90)

בעיצומו של השיעור השבועי שנערך ביום שלישי, בבית מרן הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן שליט"א, נשמע אזעקה עולה ויורדת ברחבי גוש דן. אחד בין המשתתפים שנכחו באותה שעה בבית הרב, היו סגני ראש עיריית בני ברק ומנהלי אגפים נוספים, שהגיעו מוקדם יותר להתייעצות בנושאים חינוכיים ולקבלת ברכה לקראת שנת הלימודים הבאה.

אחד הנוכחים שנתקף חרדה, פנה לרב שנותר שקוע בספר הלימוד שלו, ולא שמע דבר. וביקש לעורר את תשומת לבו על האזעקה. פניו של הרב נותרו שלוות במיוחד והוא הפטיר, "תורה מגינא ומצלי", תוך שהוא ממשיך את הלימוד, כאילו לא קרה דבר. בביתו של הרב שטיינמן אין מרחב מוגן מכל סוג שהוא, והמשתתפים בשיעור המשיכו ללמוד כרגיל, סמוכים ובטוחים על הדברים ששמעו וחיזקו אותם.

על שאלת אנשי חינוך שביקשו לדעת מה דעתו בעניין בחורים שלומדים בישיבות שנמצאות בקו האש, אמר הרב שבמידה וההורים חוששים ומעוניינים להעביר את הילד למקום בטוח יחסית, יש להתחשב ברצונם, ובכל גם לאפשר לבחורים להמשיך וללמוד ללא פחד וטרדות. יש לציין שכל מקרה לגופו והתשובה הזו ניתנה לאיש חינוך מישיבה ספציפית באזור אשדוד.

תגיות:צוק איתןאזעקההרב שטיינמןלימוד תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה