חדשות בארץ

מצב חמאס: קשה עד אנוש

"החמאס נמצא במצב הקשה בתולדותיו", אומר בכיר בצה"ל. "הפעם ישראל נחושה לכתוש את תשתיות חמאס". בעוד זמן קצר ייפגשו א-סיסי המצרי ויו"ר הרשות הפלסטינית

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

האם צה"ל יעמוד בתוכנית המדינית שהוכנה במטרה לכתוש באופן סופי את חמאס? לדברי קצין בכיר בצה"ל, החמאס נמצא במצב הקשה בתולדותיו. "הפעם לא מדובר על מבצע, אלא על כתישה", אומר הבכיר בראיון לעיתון משפחה. "המבצע הולך ומתרחב, וישראל נחושה הפעם למחוק את התשתיות של חמאס".

בעזה שורר תוהו ובוהו שלא נראה כמותו. העיר משותקת, בתים הרוסים, מאות בתי מפקדי חמאס הרוסים, הכבישים אף הם מנותצים, המפעלים סגורים, הבנקים בשביתה, אין תחבורה ציבורית, והאנשים מתחבאים בבתיהם.

"הפעם" מוסיף הקצין, "החליט הדרג המדיני להוסיף ליעדים שהותקפו גם את דירות מנהיגי הדרג המדיני של חמאס, על אף היותם בתים פרטיים, שכן הם מהווים דירות פיקוד ומהם יוצא טרור רב".
כזכור, בשעות אלו ממש אנו נמצאים בעיצומה של הפסקת אש הומניטארית מצד ישראל, שעתידה להימשך עד השעה שלוש בצהריים (ה'). חמאס מצדו, בינתיים, ממשיך בירי ללא התחשבות במצב הפסקת האש.

בתוך כך, ייפגש בשעה הקרובה יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עם נשיא מצרים, א-סיסי, במטרה לנסות לדון במצב השורר בישראל. הפגישה תתקיים בקהיר.

תגיות:צור איתןארגון חמאסעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה