חדשות בארץ

דובר צה"ל מאשר: חייל נעדר

"מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים", נמסר מדובר צה"ל. במהלך היתקלויות של כוחות הביטחון, נהרגו אתמול (שני) שני חיילי צה"ל. במהלך הלילה נהרגו 20 מחבלים

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הבוקר הודיע דובר צה"ל כי בתום השלמת תהליך זיהוי גופותיהם של ששה לוחמי גולני שנהרגו בלילה שבין שבת לראשון - חייל אחד מוגדר כנעדר. שבעת החיילים נהרגו לאחר שמחבלי החמאס ירו טיל נ"ט לעבר הנגמ"ש שבו נסעו בסג'אעיה, בצפון עזה. גופת החייל השביעי טרם זוהתה, ובצה"ל עושים את הכל על מנת לברר מה עלה בגורלו. "אמש נמסרו הודעות לשבע משפחות הלוחמים שהיו מעורבים באירוע", מסר דובר צה"ל. "עד כה, זוהו בוודאות שישה חללים וזאת נוכח מורכבות האירוע. מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים".

במהלך פעילות כוחות צה"ל הלילה באזור רצועת עזה, נפצעו שבעה חיילי צה"ל. שלושה מהם נפצעו באורח קשה, ועוד ארבעה נפצעו באורח קל.  בהודעה של דובר צה"ל שהגיעה בשעות הבוקר (שלישי) המוקדמות, נמסר כי שני חיילי צה"ל נהרגו במהלך יום האתמול (שני) ברצועת עזה. בכך עולה מניין ההרוגים מאז תחילת המבצע בעזה, ל- 27.

הבוקר הותר לפרסום כי ההרוג ה-27 הוא איש מודיעין. הוא נהרג כאשר ליווה כוח מסיירת צנחנים בעזה. שמו טרם הותר לפרסום.

גורם ביטחוני בכיר תיאר הבוקר את טכניקת הפעולה החבלנית של יציאה ממנהרות, שמהווה, נכון לעכשיו, את האיום הממשי הגדול ביותר. "נכנס כוח מיוחד של חמאס, וחלק ראשון הוא קילוף שני המטרים האחרונים של האדמה ביציאה בנקודה הישראלית - כלומר המנהרה מוכנה עד לפיגוע ב-98%. על הפירים הם מגנים ויודעים להסוותם".

עוד הדגיש הגורם, כי כוחות הביטחון עובדים עם מודיעין שהתברר כמדויק באיתור מנהרות. "זהו האיום שמוביל לרוב ההיתקלויות בשטח", הבהיר.

מוקד הלחימה ממשיך להיות באזור סג'עייה שממזרח לזעה. הלילה נרשמה התקפה אינטנסיבית, בה הותקפו יותר מ- 100 מטרות טרור שמהוות איום לכוחות הקרקעיים ברצועה, כולל מתקני אמצעי לחימה.

לפי גורם ביטחון שמסר את המספרים, עד כה הותקפו 36 פירים ו-23 מנהרות. 186 מחבלים נהרגו רק מהמבצע הקרקעי, 20 מהם הלילה ועוד 15-10 הבוקר. 28 מחבלים נעצרו עד כה.

תגיות:צוק איתןחייליםהרוגיםעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה