חדשות בארץ

אכ"א: חיילים לא יקבלו באופן אישי תרומות מאזרחים

לאחר שכמויות אוכל שנותר ללא ביקוש, נזרק לפח, החליטו בצה"ל לאסור על חיילים לקחת חבילות אישיות מאזרחים. גופים מסודרים ירכזו את התרומות

אא

במטרה לנסות להשיב את הסדר על כנו, הוציא צה"ל הוראה לחיילים שמשרתים באזור הלחימה, להפסיק לקחת תרומות של אנשים שמגיעים או שולחים דברים לשטח.

"רצון התורמים בארץ ובחו"ל לסייע ולחזק את הכוחות הלוחמים בעת הזו רב ומבורך", נכתב בהנחיה של אגף כוח אדם לחיילים ומפקדים. "תהליך קבלת התרומות חייב להימשך ולהיות מנוהל בהתאם לפקודות על מנת למנוע תופעות של חוסר שוויוניות וכן למנוע קבלת תרומות שעשויות לפגוע במתח המבצעי או בבריאות הלוחמים".

שני הגופים שמטפלים במהלך היום יום בכל הנוגע לתרומות לצה"ל, האגודה למען החייל וקרן לב"י, הם אלו שימשיכו לקבל את המוצרים ולרכז את התרומות עבור החיילים. חל איסור על חיילים לקבל חבילות באופן אישי מאזרחים.

מספר עדויות של חיילים התפרסמו לא אחת, כשהם מברכים את ציבור המבקרים והתורמים, אך מבהירים שכמויות האוכל שנשלחו אליהם, גודשות את הבסיסים ושטחי הכינוס, ואוכל רב נזרק לפח מחוסר ברירה. נוצר מצב שבעקבות רצון טוב ויוזמות מרגשות, החיילים עוברים על "בל תשחית" שלא מרצונם.

ראוי לציין שיוזמות רוחניות, כגון חלוקת שמות לתפילה, תפילות בבתי כנסת, לימוד לזכות החיילים, ממשיכות להתקיים ולהתעצם, שכן זהו הכוח שיש בידנו להעניק לחיילים שמחרפים את נפשם באזור הלחימה.

תגיות:צוק איתןחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה