חדשות בארץ

אביגדור קהלני על 'צוק איתן': "משמיים מנהלים עבורנו את המלחמה הזאת"

את הדברים אמר קהלני במהלך פגישה עם שליחי חב"ד בתל אביב, שם הניח תפילין ונשא תפילה להצלחת חיילי צה"ל

אא

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין תא"ל במילואים ויו"ר האגודה למען החייל, אביגדור קהלני, לבין שליח חב"ד בתל אביב, הרב יוסף גערליצקי. במהלך הפגישה הניח קהלני תפילין, ונשא תפילה למעל חיילי צה"ל.

"אין ספק שהנחת תפילין מביאה לכל אדם תעצומות נפש גדולות", אמר קהלני. "אני מרגיש את זה, וכל אחד יכול לחוש זאת. החיבור הרוחני למסורת של עם ישראל, לתפילה, לאלוקים ולהנחת תפילין מחזקים את חיילינו ונותנים להם כוח רוחני החשוב כל-כך במערכה הזאת. הנחת תפילין מעצימה את הכוח של העם היהודי, ותורמת לניצחון עם ישראל במלחמתו. אעשה מה שביכולתי כדי להעביר את המסר הזה לכל החיילים".

קהלני, בעל עיטור גבורה ממלחמת יום הכיפורים ועיטור מופת ממלחמת ששת הימים, אמר על המלחמה בעזה: "זוהי מלחמה על קיומנו כאן בארץ ישראל, וכולם רואים שמשמיים מנהלים עבורנו את המלחמה הזאת. כמו במצרים שהאלוקים הקשה את לב פרעה בשביל שיוכלו להכותו. כך גם כאן, היה לחמאס כל כך הרבה הזדמנויות לקבל הפסקת אש, ואז חלילה וחס כל המנהרות וכל התוכניות שלהם לפגוע ביהודים היו נשארות ומתחזקות. קשה לדמיין מה היה יכול לקרות חלילה. אבל משמים ממשיכים להקשות את ליבם שלא להפסיק את האש, כדי שנוכל להכות בהם עד הסוף ולסכל את כל מזימותיהם. אנחנו חייבים להמשיך להתפלל להשם שייתן לממשלה ולצה"ל את העוז לסיים את המלאכה עד הסוף ולהביא שקט ובטחון לעם".

תגיות:צוק איתןאביגדור קהלני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה