חדשות בארץ

צה"ל הרס את בתי חוטפי הנערים

לאחר שבית המשפט דחה את העתירות שהגישו בני המשפחות, מאות חיילי הנדסה ומג"ב הגיעו הלילה לאזור חברון והרסו את בתי המחבלים שחטפו ורצחו את גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח

אא

(צילום: דובר המשטרה)(צילום: דובר המשטרה)

לאחר שבג"צ דחה את עתירות בני המשפחה של חוטפי ורוצחי שלושת הנערים בגוש עציון - גיל-עד שער, נפתלי פרנק ואיל יפרח, נהרסו הלילה (שני) בתיהם של שלושת האחראים לחטיפה ולרצח.

אחרי חצות הגיעו לאזור חברון מאות חיילים מכוחות מיוחדים של חיל ההנדסה, בשיתוף כוחות הנדסה של אוגדת יהודה ושומרון ומשמר הגבול, והרסו את בתיהם של חוסאם קוואסמה ועאמר אבו עישה, שהשתתפו בפעולת הטרור. בנוסף, אטמו והוציאו מכלל שימוש את ביתו של מעורב נוסף בפעולה, מרוואן אל-קוואסמה. דובר משמר הגבול מסר שהפעילות ארכה כשש שעות, ובמקום החלו מספר עימותים מקומיים "שפוזרו במהירות".

חוסאם קוואסמה, תושב חברון כבן 40, נעצר בחודש שעבר בחשד למעורבות בחטיפה. בחקירתו הוא הודה כי פיקד על שני חוטפי הנערים, מרוואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה, שעדיין לא נתפסו, קנה עבורם את אמצעי הלחימה בהם השתמשו בחטיפה, ולבסוף סייע בהסתרת הגופות.

"הריסת בתי מחבלים מהווה מסר מרתיע וחמור למחבלים ושותפיהם, כי ישנו מחיר אותו ישלמו אם יבחרו להמשיך בפעילות הטרור ובפגיעה בחפים מפשע", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "כוחות הביטחון - צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, ממשיכים במאמץ החיפושים אחר החוטפים. צה"ל ימשיך וינקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על-מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים".

תגיות:חטופיםהריסת בתיםצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה