חדשות בארץ

הלילה: הפגזות גם בצפון

לילה לא שקט בצפון: רמת הגולן והגליל המערבי הצטרפו הלילה (ראשון) לרשימת הערים המופגזות, אחרי שחמישה טילים לפחות - נורו לעברן, מסוריה ולבנון. אין נפגעים, אך נגרם נזק קל

אא

אחרי רגיעה יחסית, התחדש במהלך הלילה שיגור הרקטות – הפעם לא רק מרצועת עזה, אלא גם מדרום לבנון וסוריה. לפחות חמש רקטות נורו מסוריה ונחתו בשטחי הפקר ביישוב ברמת הגולן. נזק אומנם נגרם לקו מתח מקומי, אך בחסדי ה' - איש לא נפגע.

רקטה אחת מבין החמש, פגעה פגיעה ישירה בבית פרטי באחד מיישובי הגליל המערבי. בעקבות הפגיעה, פונו לבית הרפואה בנהריה כ-20 נפגעי חרדה ושלושה פצועים במצב קל. "ב-3:30 קיבלנו הודעה על נפילת קטיושה באחד היישובים בגליל המערבי. מיד הכנו את חדר המיון והזעקנו את האנשים שלנו לטפל בפצועים", כך אמר ד"ר מסעד ברהום, מנכ"ל המרכז הרפואי לגליל.

"ישבתי בבית וראיתי טלוויזיה", סיפרה אחת מן הנפגעות, "בעלי והבנות היו אצל השכנים. פתאום, הרגשתי רעידה חזקה מאוד. התחלתי לצעוק 'איפה הילדות שלי?'. ראיתי הרבה עשן, אש ורסיסים. בזמן שצעקתי, שמעתי את הצעקות של שתי הילדות. רצתי, ומצאתי אותן בוכות. חיבקתי אותן והרגשתי כתמי דם על החולצה שלי, שהראו לי שאחת מהן נפצעה בראשה. זה היה מאוד מפחיד, זה הרגיש כמו מסוק שהתרסק".

למעלה מ-100 טילים נורו במהלך יום שבת מכיוון רצועת עזה, וחלקם יורטו על ידי צה"ל. בד בבד לרקטות שנפלו בצפון, ספגה באר שבע שתי רקטות שנפלו בשטח פתוח, ורקטה נוספת שנפלה בגוש דן ופצעה באורח קל, שניים מתושבי המקום. צוותי מד"א פינו לבית הרפואה 'סורוקה', אדם בן 70 ואשתו שנפגעו באורח קל מרסיסי רקטה שנפלה באזור מגורים בבאר שבע.

בעקבות התקהלות רבה בזירת המאורעות, פנה מפקד משטרת באר שבע – ניצב משנה משה איבגי לתושבים בבקשה לתושבים: "יש חשיבות לא להגיע לזירות נפילה, כי בכל רגע יכולה להיות עוד אזעקה. זה גם מפריע לנו לעבודה", לדבריו.

בתגובה לירי הרקטות לעבר הגליל המערבי, הופגזו על ידי צה"ל מטרות לבנוניות ובמקביל, דאג צה"ל, באמצעות יוניפי"ל, להעביר לצבא לבנון מסרים נוקבים וחד משמעיים. לאחר תקיפת צה"ל, פסק שיגור הרקטות. 

תגיות:ארגון חמאסירי בדרוםלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה