חדשות בארץ

נתניהו: ערוכים לכך שהמערכה תימשך גם אחרי פתיחת הלימודים

בישיבת הממשלה השבועית אמר ראש הממשלה כי המדינה נערכת לכך שהמערכה תימשך גם אחרי פתיחת הלימודים. "יש לנו סבלנות, זה יכול לקחת זמן"

אא

האש בדרום ממשיכה, ובישיבת הממשלה השבועית הכריז הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהמשימה תושלם עד להפסקת האש על יישובי ותושבי עוטף עזה. "אנחנו ערוכים לכך שהמערכה תימשך גם לאחר מועד פתיחת הלימודים", אמר נתניהו "נעשה הכל כדי לעזור לכם לעבור את הימים הקשים הללו".

בנוסף הבטיח נתניהו כי הממשלה תאשר חבילה יוצאת דופן לסיוע לתושבי יישובי עוטף עזה. בנוגע ללחימה עצמה, אמר: "צה"ל מעצים את המכות על חמאס ועל ארגוני הטרור האחרים ברצועת עזה. אני קורא לתושבי עזה להתפנות לאלתר ממקומות שמהם מבצע החמאס פעילות טרור. הוכחנו שאין ולא תהייה שום חסינות למי שיורה על ערי ישראל. אנחנו נחושים להשלים את המשימה ויש לנו סבלנות, אמרתי שזה יכול לקחת זמן".

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, המשיך את אותו קו תקיף. "אם ראשי חמאס חושב שיתיש אותנו - הוא טועה", אמר בפתח הישיבה, "איננו ממהרים לשום מקום. יש לנו סבלנות, והמבצע יסתיים רק כשיהיה שקט בדרום הארץ. עד אז נמשיך את הכתישה של החמאס, בשלב זה מהאוויר. אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכה מורכבת שמצריכה יושר והגינות כלפיכם בבואנו להציג תמונה של המערכה שאינה מייצרת פתרונות קסם".

תגיות:מלחמהנתניהושנת לימודיםירי בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה