חדשות יהדות

נס צוק איתן: הדחפור נשרף כליל, החייל והתפילין יצאו שלמים

כתוצאה מתקלה מכאנית, עלה הדחפור הצבאי באש ונשרף כליל. בחסדי ה', שני החיילים ששהו בו, וכן התפילין של אחד מהם, הצליחו לצאת ללא פגע

אא

האירוע שלפניכם התרחש באחת השבתות, שבוע לאחר הכניסה הקרקעית לעזה. אריאל טלה, 20, מקריית מלאכי - סמל המשרת בפלוגת צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) - נכנס לשטח עם חבריו בדחפור ה-D9"אחרי הכניסה", מספר טלה, "התברר שיש תקלה כלשהי בדחפור שלנו, ונאלצנו לצאת מהשטח בחזרה לישראל. בדרך חזרה גילינו שעשן סמיך מתחיל לצאת מהמנוע. קפצנו ממנו החוצה במהירות, ובתוך מספר שניות הדחפור עלה באש לנגד עינינו".

טלה וחברו – מפעיל ה-D9– ניסו לכבות את האש בעזרת מטפים, אך ללא הועיל. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום, השתלטו על האש וגררו את הדחפור לשטח ישראל. כשהכל נרגע, טלה, שמקפיד מזה כמה שנים להניח תפילין מדי יום, נזכר שהתפילין שלו נמצאות בדחפור. "מכיוון שאני מניח תפילין מדי יום, אני משתדל לקחת את התפילין שלי לכל מקום. גם הפעם דאגתי לקחת אותן לפני היציאה לפעולה. כשעליתי לדחפור, ראיתי שהכל שרוף לגמרי.

"אחרי חיפוש קטן מצאתי את התפילין שלי, ונדהמתי לגלות שהן נותרו שלמות וללא פגע. הן אמנם קצת נרטבו ממטפי כיבוי האש, אבל מלבד זאת – הכל נשאר כמו שהוא. זה באמת נס, אני לא יכול להסביר את זה בדרך אחרת". 

 

 

 

 

תגיות:צוק איתןנסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה