פנו להם מקום אצלכם בסלון

מעכשיו זה אפשרי: מרצי הידברות יוצאים מהמסך ומגיעים אליכם, לחוגי בית ולהרצאות במסגרות פרטיות, אליהן תוכלו להזמין בני משפחה, מכרים וחברים. מפגש אישי עם המרצה האהוב עליכם - כעת בהישג יד

אא

אתם צופים בהם, לומדים מהם, ומחוברים אליהם בדרך זו או אחרת. כעת ניתן להזמין אותם גם אל הסלון שלכם, על מנת לקבל הרצאה פרטית, כמובן ביחד עם בני משפחה, חברים, מכרים, שכנים ועוד. מדובר ביוזמה חדשה של הידברות לפעילות של חוגי בית. מעתה ניתן להזמין את המרצה האהוב עליכם, לבחור נושא המעניין אתכם במיוחד, ולקבל אותו Live בסלון ביתכם, כולל אפשרות לשאול שאלות, לעורר דיונים ולפתח נושאים שלא בהכרח זוכים לביטוי דרך הטלוויזיה.

רשימת המרצים שניתן להזמין במסגרת חוגי הבית כוללת את הרבניםאלי עמרעמנואל מזרחיאברהם בן אסוליןמנחם וייסמרדכי ארם צובה ועוד."יש ציבור לא קטן של צופי הידברות וגולשים באתר, שרוצה לערוך אירועים באופן פרטי כדי לקרב ולחזק את המשפחה, את מעגל החברים ואת המכרים", מסביר סמנכ"ל הידברות, ניר גרמי, את השיקולים שהובילו למהלך. "היה ביקוש לכך לאורך השנים. אנשים תמיד רצו הרצאות באופן אישי יותר, מעבר לכנסים ולאירועים הגדולים שהידברות עורכת לאורך השנה כולה. לשם כך הקמנו מערך הכולל את מבחר מרצי הידברות, שפועלים בחוגי הבית. ההיענות מאוד משמחת אותנו. כיף לראות שלאנשים יש עניין לחוש קרוב אליהם את המרצים בבית, ולאו דווקא בתוך המסך. התחלנו להציע את חוגי הבית רק לא מזמן, ולשמחתנו התוצאות חיוביות בהחלט: מאות יהודים זוכים מדי חודש להגיע לאותם חוגי בית. הכוונה היא להרחיב את המעגלים בצורה משמעותית על פי העניין והביקוש".

 
גרמי מספר שניתן לבחור את נושא ההרצאה על פי המרצה הספציפי שנבחר, מתוך מגוון רחב של אפשרויות: זוגיות, חינוך ילדים, אמונה, מודעות אישית, חלומות וכו´. "אנו מקבלים תגובות יפות ומחממות לב מהאנשים שכבר הזמינו את חוגי הבית, וזה בהחלט מראה שהרעיון מצליח בשטח", הוא מספר. "אנשים רבים רוצים לבטא אהדה בפגישה אישית, ואולי גם לשאול את הרב שאלות ספציפיות. הפידבקים מהמרצים חיוביים בהחלט. הם מספרים על אהדה בלתי רגילה לערוץ הידברות ולפעלו מכל האנשים שמחוברים לארגון, מכל המגזרים ומכל הגוונים".
 
תגיות:הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה