חדשות בארץ

מזעזע: צילם פתקים בכותל והעלה לרשת

הוא הוציא פתקים מאבני הכותל והעלה אותם לרשת החברתית פייסבוק, תוך שהוא לועג לבעיות הכי אישיות של אנשים. תלונה הוגשה במשטרה

אא

מקרה של חדירה חסרת גבולות לפרטיות נרשם ברשת החברתית פייסבוק. אדם פרטי פתח דף אוהדים ובו העלה צילומים של פתקים שאנשים טמנו בין אבני הכותל המערבי.

האזינו: מהם קולות השופרות המוזרים שנשמעים ברחבי העולם?

השופט קבע: לתלמידות החרדיות יש מקום
בעוד אתם חושבים שהרגע האישי שלכם, בו הגעתם לשפוך שיח בפני בורא עולם, והשארתם פתק עם בקשה, בין אבני הכותל, מאמינים ששם יישאר עד שיתכלה, יש אנשים שמסיבות שהנייר אינו סובל, החליטו כי הרשות נתונה להם לפתוח אותם, לקרוא אותם, ואפילו לצלם ולהעלות אותם לאינטרנט, למען יוכלו עוד מאות אלפי אנשים, להיחשף לצפונות לבכם.

אדם שקורא לעצמו עמוס, פתח את הדף שצבר אלפי אוהדים בזמן קצר, ולשם הוא מעלה את הצילומים. הוא לא מסתפק בכך, ומבקש גם מאחרים, אנא שלחו אלינו צילומים של פתקים שהגיעו לידיכם.

בחלק מהפתקים ישנו תוכן אישי במיוחד, והחשיפה לעיני כל – חמורה. גולשים רבים נחרדו מהעניין והביעו את מחאתם וסלידתם מהמעשה. "לא ייתכן שאדם יחבל בפרטיות של אדם אחר שמאמין, ומבקש בקשות בכותל", נכתבה תגובה.

הקלות שבה ניתן היום להרוס חיים של אנשים אחרים, היא בלתי נסבלת. המרחב הציבורי הפך להיות קטלני ובעל בעיות מוסר רבות.

רב הכותל, שמואל רבינוביץ', הזדעזע מפרסום הפתקים, ובלשכתו מיהרו ליטול יוזמה. עוזרו האישי הגיש תלונה במשטרה על חילול המקום הקדוש, ופגיעה ברגשות של אנשים שהבינו שהפתקים הכי אישיים שלהם, הוצאו מבין האבנים, צולמו ועלו לרשת.

לא ברור האם בשל הרעש התקשורתי והתלונה במשטרה, החליט אותו "עמוס" לעשות סוף לעמוד המעיק, אולם לפני שעה קלה (שני) הוא פרסם סטטוס בדף האוהדים, בו הוא מסביר שלא קוראים לו עמוס, ושהעמוד כלל לא הכיל פתקים אמיתיים, אלא נועד למטרת הומור בלבד. כעת הוא מחליט לסגור את העמוד. אולי עד לחקירת המשטרה בנדון, לא נדע האם מדובר באמת או לא, מה שבטוח, שאם מדובר בהומור, הוא כלל לא מצחיק.

תגיות:הכותלפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה