חדשות בארץ

דאעש עורפים שלישית: ערפו ראשו של אזרח בריטי

לאחר שפרסמו סרטוני רצח מזעזעים, של שני עיתונאים אמריקאים, פונים דאעש במסר גם לבריטניה: חברתם לקואליציה נגדנו? נהרוג גם אתכם. הם ערפו את ראשו של דייוויד היינס, שעבד בסוריה בארגון סיוע. על הכוונת נמצא אזרח נוסף

אא

פחות משבועיים חלפו מאז עריפת הראש האחרונה שהתפרסמה על ידי ארגון דאעש, בסרטון מזעזע. הקרבנות הקודמים היו עיתונאים אמריקאים, ג'יימס פולי, ועמיתו היהודי, בעל אזרחות נוספת – ישראלית, סטיבן סוטלוף. לוחמי המדינה האסלאמית אינם שוקטים על השמרים, וממהרים להכניס ללחץ, הפעם את בריטניה.

בישראל נערכים ללחימה בדאעש

דאעש יפלשו גם ללבנון? הנוצרים מתחמשים

האדם השלישי שראשו נערף מול מצלמות, באכזריות בלתי נתפסת, הוא אזרח בריטי, נשוי, אב לשתי בנות, בת 16 ובת שנה, שנפל בשבי דעאש לפני כשנה בסוריה, במסגרת עבודתו בארגון סיוע. גם היינס, כקודמיו, נאלץ לדקלם טקסט, שיועד לראש ממשלתו, דייוויד קמרון: "אני דייוויד היינס, רוצה להצהיר שדייוויד קמרון הוא האחראי הבלעדי למותי, כיוון שאתה פועל עם ארה"ב והולך לקואליציה נגד דאעש", דקלם הנרצח.

ראש ממשלת בריטניה תיאר את הרצח כ"רשע טהור", והתחייב לעשות צדק, לא משנה כמה זמן יידרש לכך. "זהו רצח מחריד ומזעזע של מתנדב הומניטרי חף מפשע. זהו מעשה של רשע טהור. ליבי יוצא למשפחתו של דייויד היינס, שהוכיחה גבורה ואומץ בלתי רגילים לאורך החוויה הקשה הזו", אמר קמרון.

נשיא ארה"ב, אובמה, וכן ראש ממשלת אוסטרליה, טוני אבוט, הביעו את זעזועם מהרצח המתועב, והבטיחו לשתף פעולה עם הקואליציה המתגבשת נגד מדינת האסלאם דעאש.

בינתיים סומן האזרח הבא, גם הוא ממוצא בריטי, העונה לשם אלן הנינג. ההנחה הסבירה היא כי אם לא יחולץ מהשבי בימים הקרובים, ימצא את מותו בצורה זהה לזו של השלושה האחרונים.

תגיות:ארגון דאעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה