חדשות בארץ

פאניקה בחדר השירותים: בפעם השנייה נמצא נחש באסלה

נחש מסוג 'זעמן מטבעות' מצא את דרכו לאסלת השירותים של משפחת גואטה מיבנאל. נערה בת 13 מצאה אותו, ומיהרה להודיע להוריה. האם, ענבר גואטה: "זאת הפעם השנייה שזה קורה לנו. בפעם הראשונה היה נחש צפע באסלה, אבל הוא הצליח לברוח"

אא

לא לכך ציפתה נערה בת 13 מיבנאל, שנכנסה לחדר השירותים שבביתה: נחש שהיה מגולגל בתוך האסלה. האם, ענבר גואטה, סיפרה כי "בתי חשבה שהכנסתי סנובון מנומר לתוך האסלה, אבל כשהיא ראתה שהוא מוציא לשון, היא הבינה שזה לא סנובון אלא נחש מנומר".

הנערה מיהרה להזעיק את אביה ראובן, שסיפר כי הבת הייתה בהיסטריה, מהאורח הלא צפוי. מאחר שהוא ורעייתו לא היו בבית, שלח גואטה את חברו להשגיח על הבנות, ולעזור להן להירגע. כשהוא הגיע, יחדיו הם תפסו את הנחש, והרגו אותו.

אורח בהחלט לא צפוי ורצוי. (צילומים: ראובן גואטה) אורח בהחלט לא צפוי ורצוי. (צילומים: ראובן גואטה)

 גואטה טוען שמדובר בהזנחה של הרשויות, שלא מטפלות במזיקים בתוך מערכת הביוב. "זאת הפעם השנייה שזה קורה לנו" סיפרה האם המבוהלת, "בפעם הראשונה היה צפע באסלה שברח, ולא סיפרנו על המקרה לילדים כדי שלא ילחצו. הפעם הבת ראתה אותו בעצמה. הזעקנו חבר שלנו שהוא לוכד נחשים ואחר כך סתמנו את הביוב כדי למנוע מהם להגיע שוב. זה היה לחץ נוראי. מאז יש לבנות סיוטים. הן חוששות להיכנס לחדר השירותים. אנחנו מקווים שזה יטופל".

חשב שמצא בית חם חשב שמצא בית חם

יצוין כי נחש זעמן מטבעות הוא נחש השייך למשפחת הזעמניים. אורכו עד מטר וחצי. הוא נפוץ במרכז וצפון ארץ ישראל, ובכל אגן הים התיכון. הנחש אינו ארסי. צבעו חום בהיר ועל גבו כתמים בצורת מטבעות (ומכאן שמו). מראהו החיצוני דומה למראה של צפע ולעתים מתבלבלים ביניהם.

אז מה עושים כשפוגשים נחש? לא לנסות לתהות האם הנחש שאתם רואים ארסי ומסוכן או לא, פשוט לא להתקרב.

 

מומלץ לא להתקרב מומלץ לא להתקרב

תגיות:הכשת נחשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה