פעילות הידברות

ערוץ הידברות מציג: מעמד הסליחות הגדול בעולם

הערב בשעה 21:00 זה יקרה: משדר מיוחד בערוץ ובאתר הידברות, כולל סליחות בכותל המערבי, אורחים באולפן, דברי חיזוק של רבני הידברות, שירי סליחות והכרזה על מיזם גדול וחשוב. אל תחמיצו

אא

24 שעות לפני יום כיפור, היום הקדוש שבו מתכנס עם ישראל בחיל ורעדה לפני בוראו, ערוץ הידברות מזמין אתכם להשתתף במעמד הסליחות הגדול ביותר בעולם, שיתקיים ברחבת הכותל המערבי וישודר לרבבות צופים בארץ ובעולם - ישירות מהשטח. המשדר המיוחד יועבר בשידור חי בערוץ הידברות (97 בכבלים ובלוויין) וגם כאן, באתר הידברות החדש.

אז מה בתוכנית?

את הערב יכבדו בנוכחותם האנשים שליווי במשך שנים ארוכות את מרן הרה"ג עובדיה יוסף זצוק"ל, ביניהם הרב צבי חקק – עוזרו האישי של מרן. בנוסף יישאו דברים ראש ארגון הידברות - הרב זמיר כהן, וכן הרב יצחק פנגר, הרב הרצל חודר, הרב אלי עמר והרב אליהו שטרית.

את האירוע יחתום טקס סיום כתיבת ספר התורה לזכרו של מרן - מעמד מרגש שאותו ינעימו עם שירי סליחות ברקע, האמנים יהודה סעדו ויניב בן משיח.

בנוסף לכך, במהלך הערב צפויה הכרזה על מיזם גדול וחשוב מטעם ארגון הידברות, כך שבהחלט יש למה לצפות. מה שנותר לכם הוא רק לפתוח יומנים ולסמן את תאריך המשדר המיוחל: יום חמישי הקרוב, ח' באלול, 2.10.14 למניינם, החל משעה 21:00. 

תגיות:הידברותסליחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה