חדשות בארץ

טרגדיה: אב ובתו בת הארבע נהרגו בתאונת דרכים

האם והאחות, בת השש, עדיין מאושפזות בבית החולים סורוקה. סיבת התאונה: ככול הנראה הנהג הפוגע עקף אוטובוס, כשהדרך הייתה לא פנויה

אא

בעקבות תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה אמש בכביש 31, נהרגו אב ובתו בת הארבע. מאיה אילצ'נקו, מתל אביב, ואביה, איגנט בן ה- 30, נהרגו בתאונת הדרכים אתמול בצומת חתרורים שבדרום. האם והאחות בת השש מאושפזות בביה"ח סורוקה. נהג הרכב, שביצע את העקיפה מאושפז בטיפול נמרץ, ומצבו קשה ויציב.

התאונה התרחשה כאשר בני המשפחה היו בדרכה חזרה למרכז, עם סיום הנופש בחג. מפרטי התאונה הידועים עד כה, עולה כי הנהג מכונית פרטית עקף אוטובוס כשהדרך לא הייתה פנויה. משכך הוא התנגש בכלי רכב פרטי של בני משפחת אילצ'נקו שנסעו מים המלח לכיוון צפון.

"שני כלי הרכב נמעכו וחלק מהנוסעים נלכדו בכלי הרכב", סיפר ל- ynet עיסא דוויאת, פרמדיק מד"א שטיפל בפצועים. "אב המשפחה נלכד במכונית ללא הכרה, נשימה או דופק, עם פגיעה רב-מערכתית. ניסינו לטפל בו תוך כדי החילוץ ובשל פגיעתו הקשה נאלצנו לקבוע את מותו".

סן ניצב דודו בוהדנה, ראש זרוע דרומית באגף התנועה, אמר ל- ynet: "חשוב לומר שבחול המועד מתקיים פסטיבל התמר. אני מבקש מציבור הנהגים לנסוע באורח רגוע, על פי חוקי התנועה, ולא לעקוף אם יש סכנה ולו הקטנה ביותר. אנחנו לא נוותר בעניין הזה ונקפיד על הדברים".

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה