שבת

פיתוח יהודי: אפליקציה שתזהה ותדווח על שימוש בפלאפון בשבת

יש לך סמארטפון? מנסה להתחיל לשמור שבת כהלכתה - מבלי להתפתות לשימוש בפלאפון או בפייסבוק, במהלכה? הפתרון הזה בדיוק בשבילך: אפליקציה שתדווח לחבריך האם עמדת בניסיון אם לאו

אא

פרויקט השבת העולמי 'KEEPING IT TOGETHER' שבראשו עומד הרב וורן גולדשטיין, רבה הראשי של דרום אפריקה - עושה זאת שוב, והפעם עם בשורה משמחת במיוחד: אפליקציה שתפקידה לזהות שימוש במכשיר סלולרי במהלך השבת, ודיווח התנועות ברשת החברתית פייסבוק.

המטרה: להרבות התחזקותם של יהודים מכל רחבי העולם בשמירת השבת על ידי אתגר אישי. הצלחת במשימה ולא נגעת במכשיר הסלולרי במשך כל השבת? כל הכבוד. לא הצלחת – תנועותיך יתועדו וידווחו לחבריך בפייסבוק.

אפליקציה שומרת שבת?אפליקציה שומרת שבת?

האפליקציה נועדה, בין היתר, לעזור לשומרי השבת שנמצאים בתחילת דרכם, לעמוד במשימתם ללא חת. לפיכך, היא תכלול בתוכה אף הסברים שונים על מצוות שמירת השבת, מתכונים, שעון שבת מיוחד שיתריע על כניסת השבת בצורה של נרות שבת על המסך, מדריכי אפיית חלות, משחקים חינוכיים ועוד ועוד תכנים מעניינים וקלילים, שמטרתם להקנות את הערך המקודש ולהשרישו בלב כל יהודי ויהודי.

כרגע זמינה האפליקציה להורדה במכשירי אנדרואיד, ואילו בזמן הקרוב היא תונגש גם בעבור מכשירי אפל.

"השבת היא הרשת החברתית האמתית", אומרים פעילי הפרויקט בהתרגשות. "היא יכולה להיות גורם מאחד – גם בתוך המשפחה וגם בתוכנו כחברה. אין יותר מתאים מלסמל חיבור בין האנשים מאשר להניח בצד את המכשירים שמפריעים לנו להיות בקשר אחד עם השני באמת. לעצור את מרוץ האסמסים והפייסבוק, ולהתחבר למשפחה ולחברים מסביב. מי שיצליח – יוכל להשתמש באפליקציה גם בשבתות הבאות".

 

 

תגיות:אפליקציהאיסורי שבתפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה