חדשות בארץ

הראשל"צ מברך על דחיית חוק הגיור: "היה גורם פילוג"

לאחר הודעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו על דחיית קידום חקיקת החוק, שיגר לו הרב יצחק יוסף מכתב: "החלטה אמיצה"

אא

הראשל"צ, הרב יצחק יוסף, שלח אתמול מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו בירך אותו על ההחלטה האמיצה לדחות את קידום חקיקת חוק הגיור, שלדבריו היה גורם לפילוג בעם.       

הרב יוסף פנה לראש הממשלה, לנוכח הודעתו של האחרון עוד בתחילת השבוע, על החלטתו לדחות את קידום החוק. ההערכה היא שעל ידי המהלך הפוליטי הנוכחי, נתניהו מנסה להתקרב לחרדים, שהביעו את התנגדותם לחוק.  

"ברכת יישר כח על עמידתו האיתנה בעניין חוק הגיור", כתב הרב יוסף בפנייתו והוסיף: "ברצוני לברך את אדוני ראש הממשלה על החלטתו האמיצה בעניין דחיית הגשת חוק הגיור, חוק שהיה גורם לפילוג העם היהודי, ובזה נענה לפנייתנו לגנוז את החוק החמור הזה".

עוד הוא כתב: "במשך השנה האחרונה קיימנו פגישות רבות בעניין חוק הגיור עם כל הגורמים הנוגעים לדבר, בהם הסברנו כי החוק המוצע יביא לידי התבוללות איומה בעם היהודי, בארץ ובגולה, גדולי הרבנים בארץ ובעולם לא היו מכירים בגיורים אלה, וכתוצאה מכך הייתה נגרמת התבוללות של גויים בקרב העם היהודי, עשרות רבנים, ובהם גם רבני הציונות הדתית, שללו את החוק מכל וכל. כבוד ראש הממשלה בהחלטתו זו, מונע למעשה את הסכנה הזו ומסייע לאחדות ישראל.

בסיום הפנייה כתב הרב יוסף: "יישר כח לכבוד ראש הממשלה על עמידתו האיתנה, והנני לברך את כבודו, שיזכה לאורך ימים ושנות חיים מתוך בריאות איתנה ונהורא מעליא, יזכה כבודו לשובע שמחות ולהמשיך לחזק את היהדות בארץ, ולשמור על הגחלת היהודית".

תגיות:חוק הגיורהרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה