חדשות בארץ

ח"כ זועבי תועמד לדין? "נוקמים בי"

הפרקליטות קיבלה את המלצת הממשלה: יש להעמיד את ח"כ חנין זועבי לדין. אתמול השתלחה בפוליטיקאיות, והיום היא ממשיכה: "החלטה נקמנית"

אא

אמש (שלישי) דווח על המלצת הפרקליטות ליועץ המשפטי לממשלה, על העמדת חברת הכנסת, חנין זועבי, לדין באשמת איומים על שוטר, עבירות הסתה לאלימות, והעלבת עובד ציבור. הסיפור של זועבי התרחש בבית משפט בנצרת, לשם הובאו עצורים שחוללו מהומות והתפרעויות, והגיעו לעימותים עם שוטרים. שם הגיבה זועבי באלימות כלפי השוטרים. תלונה הוגשה נגדה והיא סירבה תחילה להתייצב לחקירה. כפי שדווח, קיבלה הפרקליטות את המלצת המשטרה והעבירה אותה ליועץ המשפטי.

באותו יום בו התפרסמה ההחלטה, התקיים דיון בוועדה לקידום מעמד האישה. זועבי, שמורחקת לחצי שנה מהכנסת, שלחה את ח"כ באסל גטאס (בל"ד), שישתתף במקומה בדיון, והוא הקריא מכתב שכתבה זועבי, בו היא מאשימה נשים פוליטיקאיות בצביעות.

''פוליטיקאיות נשים המסיתות נגדי ראויות בעיני במיוחד לגנאי, בגלל הצביעות שבמעשיהן: קוראות לזכויות נשים ולשילוב נשים מצד אחד, ולא בוחלות לפגוע ולהדיר את חברת הכנסת הערבייה היחידה, כלומר - נציגת הנשים הערביות היחידה בכנסת ישראל".

חברות הכנסת שולי מועלם (הבית היהודי) ויו"ר הוועדה, עליזה לביא (יש עתיד) הגיבו לדברי זועבי ותקפו אותה ללא רחמים. ''גם בוועדה יש גבולות, ומי שהחליט על הרחקתה בעקבות התנהגות בלתי הולמת היא ועדת האתיקה. זהו חלק מקמפיין מאורגן היטב. שוב מוכיחה ח״כ חנין זועבי בגידה וחוסר נאמנות למדינה".

ח"כ מועלם  הוסיפה, כי "הנסיון של חנין זועבי להפוך את הרחקתה מהפעילות בכנסת לקמפיין מגדרי הוא רדוד, פאתטי ומעליב את ציבור הנשים הערביות במדינת ישראל. אני מאמינה כי 'המבול' שמכה עכשיו בחנין זועבי, ישאיר אותה מחוץ לכנסת הבאה, כי גם לתיבת נוח אף אחד לא היה מכניס אותה. הרצון לראות את זועבי נמחקת מהציבוריות הישראלית זוהי אולי הסיבה היחידה שבגינה צריך לפזר את הכנסת וללכת לבחירות", אמרה מועלם.

לאחר פרסום החלטת הפרקליטות, אמרה זועבי כי החלטת ועדת האתיקה של הכנסת להשעותה מדיוני הכנסת לחצי שנה היא "החלטה נקמנית". "אף אחד לא עושה לי טובה על פעילותי בכנסת", אמרה זועבי בדיון על ערעורה נגד החלטת ועדת האתיקה "אתם חושבים שקל לי לשבת כאן כשרואים בי אויב? היא ממשיכה לטעון בתוקף, שלא חצתה שום גבול אנושי, מוסרי או חוקי.

תגיות:כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה