חדשות בארץ

שייח' ראאד סאלח מטיף לאינתיפאדה שלישית

"אם הנסיבות היו מתאימות יותר, המוסלמים היו צועדים בהמוניהם לעבר אל-אקצא, חוצים כל גבול ומכשול אפשרי - וגם פצצת אטום לא הייתה עוצרת בעדם"

אא

במגזר הערבי נשמעות הטפות להתקוממות, מה שמסביר אולי את תחילתה של אינתיפאדה, בה נרשמו כבר פיגועים שונים בירושלים, צפון, והבוקר (שני) גם בתל אביב.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בסוף השבוע האחרון, קרא ראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, שייח' ראאד סלאח, להתקוממות עממית בקרב ערביי ישראל. "הכיבוש הישראלי, שמשתמש בכוחותיו ובנשקו כדי להחריב את אל-אקצא - הוא המדכא הנורא ביותר עלי אדמות". אמר השייח' במהלך דרשה שנשא.

מטיף לאלימות (צילום: פלאש 90) מטיף לאלימות (צילום: פלאש 90)

אם הנסיבות היו מתאימות יותר, משוכנע סלאח, המוסלמים היו צועדים בהמוניהם לעבר אל-אקצא, חוצים כל גבול ומכשול אפשרי - "וגם פצצת אטום לא הייתה עוצרת בעדם, אך הנסיבות היום מגבילות. העם בעזה לא יכול לסייע בכך וגם העם בגדה המערבית.

"לכן הכל תלוי בנו", פנה השייח' לערביי ישראל. "נשים וגברים במשולש, בגליל ובנגב וכן בכפר כנא, בירושלים עצמה ויתר היישובים כמו חיפה וסכנין. אינשאללה, ירושלים תהייה הבירה של הח'ליפוּת האסלאמית העולמית העתידית. הח'ליפות תפיץ צדק ברחבי האדמות אחרי שאמריקה, הפרויקט הציוני והאג'נדות שלהם מילאו אותן בחוסר צדק".

מאז מותו של ח'יר חמדאן, שנורה למוות על ידי שוטרים, לאחר שתקף את הניידת בה ישבו, התעוררו המהומות בכפר כנא, מקום מגוריו. ערבים רעולי פנים מיידים אבנים ובקבוקי תבערה ללא הפוגה, והבוקר (שני) פצעו שני שוטרי יס"מ שהיו במוצב בפתח כפר כנא.

הפגנת סטודנטים ערבים התקיימה גם בחיפה, בה קראו לאינתיפאדה שלישית, והבוקר דקר שוהה בלתי חוקי, תושב שכם, חייל בן 20 ופצע אותו באורח אנוש.

תגיות:ערביםמלחמה בדרוםפיגועירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה