חדשות בארץ

המחבל שרצח את החייל מטופל באיכילוב

תחת אבטחה כבדה שוכב אזוק למיטתו, המחבל שרצח את אלמוג שילוני הי"ד בתל אביב. התמונה שלו עוררה סערה ברשת: ישראל מטפלת במחבלים

אא

זעם רב התעורר אתמול (שני) בקרב אזרחים רבים שנתקלו בתמונה בה נראה המחבל הרוצח מתל אביב, שוכב על מיטת בית חולים ישראלי, כפות באזיקים למיטה, והוא תחת אבטחה כבדה. בחדר הסמוך לו, שוכב חייל פצוע מפיגוע דריסה אחר. "לא מתקבל על הדעת שבחדרים סמוכים ישהו מחבל ונפגע פעולת איבה, כשהוא זוכה ליחס כאחד האדם", נרשמו התגובות בזו אחר זו בכל טוקבק אפשרי.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

לאחר דיון שהתקיים בין נציגי המשטרה, הפרקליטות והשב"כ, דרשה משטרת מרחב יפתח לפתוח בהליך חקירה פלילי נגד הרוצח. במהלך היום מקווים בצוות החקירה לתחקר בצורה משמעותית יותר את המחבל, ולהבין את המניעים שהובילו אותו לביצוע פיגוע הרצח, בו שילם בחייו חייל צעיר כבן 20, אלמוג שילוני הי"ד. במשטרה ובשב"כ מנסים להבין אם קיבל סיוע בכניסה לארץ.

התמונה המקוממתהתמונה המקוממת

המחבל, חאשיה, הגיע ככל הנראה בשעות הלילה שקדם לפיגוע, בצורה לא חוקית לישראל. חאשיה ידוע כמזוהה עם חמאס. במהלך הפיגוע עצמו, נפצע חאשיה מהסכין באורח קל, וזכה לטיפול מידי של אנשי מד"א, וצוות בית החולים 'איכילוב', ולאבחון אורתופד, והועבר לאשפוז.

בית החולים מבקש לחקור מי צילם את התמונה שעלתה לרשת החברתית פייסבוק, ועוררה את זעמם הרב של הגולשים, על כך שבית חולים יהודי בישראל, מטפל במחבל שזה עתה קיפד חיים של חף מפשע.

תגיות:פיגועאינתיפאדהערבים ישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה