חדשות בארץ

גנב אוכל לבנו הרעב, ונעצר ללילה שלם

שופט בית משפט העביר ביקורת על המשטרה, לאחר שהביאו לפניו להארכת מעצר אדם שגנב קופסת מזון תינוקות עבור התינוק שחיכה לו בבית

אא

לילה שלם העביר אבא במעצר לאחר שגנב. הוא לא גנב תכשיט או מוצר יוקרתי, הוא גם לא פרץ לבית אנשים תמימים ושדד אותם. הוא נכנס לסופרפארם, נטל מהמדף אריזת מזון תינוקות, ויצא מהחנות מבלי לשלם. הוא גנב אוכל לתינוק שלו, שמחכה לו בבית, רעב.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

במדינת ישראל ישנם למעלה מ-900.000 ילדים רעבים והם לא סתם רק מספרים סטטיסטיים בדוחות המוסד לביטוח לאומי. הבטן שלהם מקרקרת ותינוק עדיין אינו יכול ללכת ולאסוף את מזונו בפחי הזבל כמו שעושים 12% מכלל הילדים למשפחות הנתמכות בעמותות הסיוע.

גנב אוכל לבנו ונעצר (אילוסטרציה: shutterstock)גנב אוכל לבנו ונעצר (אילוסטרציה: shutterstock)

שוטרי תחנת לב תל אביב, שעצרו את החשוד, לקחו אותו לחקירה, שם החליטו שיש צורך בהתערבות בית משפט והותירו אותו במעצר. לאחר לילה שלם מאחורי הסורגים, שלחו אותו לבית משפט להארכת מעצר.

שופט בית המשפט מיהר לשחרר את העצור שהגיע לפניו, ונזף בשוטרים. על מפקד המשטרה קודם להבהיר לעצמו, ולאחר מכן לפקודיו, מהו תפקידו של בית המשפט ומה תפקידה של ערבות". אמר השופט. הוא ציין כי הטריחו לשווא את בית המשפט.

עו"ד לירן בקרמן מהסנגוריה הציבורית אמר בתגובה: "מדובר באדם שגנב קופסה אחת של תחליף מזון לתינוקות בשל מצוקה כלכלית קשה, ונעצר. במקום לשחרר אותו כבר בתחנת המשטרה הוא בילה את הלילה בתא המעצר. מדובר בתופעה מזעזעת, ולצערי לא מדובר במקרה בודד אלא בתופעה נרחבת".

תגיות:רעבילדיםאוכל תינוקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה