חדשות בארץ

שכר המורים נמוך, של היו"ר קצת פחות

רן ארז יקבל תוספת של כ-4,000 שקלים למשכורתו שעמדה עד כה על 34,000 שקלים בחודש. "נאלץ לישון בתחנות דלק אחרי נסיעות ארוכות לטובת טיפול בענייני המורים"

אא

מזכ"ל ארגון המורים, רן ארז, ביקש העלאת שכר של 10 אחוזים, וכן העלאת משכורתם של בכירים נוספים בארגון.

שכרו של ארז עמד עד לפני כשנתיים, על 90 אחוזים משכר מנכ"ל. משכורת הבכירים עברה מדירוג עובדי הוראה לדירוג שכר מנכ"לים. החלטה זו התקבלה מאחר והאחריות של הבכירים גבוהה, והם אינם זוכים לתנאים סוציאלים של עובדי מערכת חינוך.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

 כעת דורש ארז 100 אחוזים משכר מנכ"ל - עלייה ממשכורת של כ-34 אלף שקלים לחודש, למשכורת של כ-38 אלף שקלים. משכורת זו בארגון המורים נוספת על פנסיית עובד מדינה בה הוא מחזיק, בתור עובד בכיר לשעבר במערכת החינוך, וכן על עבודתו בשליש משרה בבית ספר באשדוד.

מזכ"ל ארגון המורים רן ארז (צילום: פלאש 90)מזכ"ל ארגון המורים רן ארז (צילום: פלאש 90)

 "העבודה שלי לא דומה לעבודה של מנהל בית ספר", הבהיר ארז, והסביר שפעמים רבות הוא נאלץ לעצור בתחנות דלק ולישון, לאחר נסיעות ארוכות שהוא מקיים עבור טיפול בענייני מורים. "אנחנו חייבים להישאר בשכר של הדירוג הזה בגלל האינטנסיביות של העבודה שלנו, האחריות של העבודה שלנו, והמקצועיות".

תגובת ארגון המורים כפי שהתפרסמה בתקשורת: "לאחרונה קיבל ציבור המורים תוספות שכר משמעותיות, אותם השיג ארגון המורים. בעקבות כך נוצר הצורך לעדכן בהתאמה את שכר חברי ההנהלה והיושב ראש. בעקבות ההעלאה האחרונה, שכרו של יו"ר הושווה לשכרם של יו"ר איגודי עובדים אחרים. נציין כי שכר יו"ר ארגון המורים משקף את היקף עבודתו העצום, שכולל מספר רב של שעות עבודה, סיורים וביקורים בכל הארץ ועבודה שוטפת מול כ-60 אלף מורים ומשרדי הממשלה השונים".

תגיות:משכורתיוקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה