חדשות בארץ

לפיד, שוב אתה מסית נגד חרדים?

מה אמר יאיר לפיד בדיוק לפני שנה וחצי, ומדוע חנוך דאום חושב שהגיע הזמן להפסיק את ההסתה נגד החרדים?

אא

נראה כאילו חזרנו בבת אחת לתקופת מערכת הבחירות הקודמת, בה פיזר יאיר לפיד, מי שביקש להיכנס לראשונה בחייו לכנסת, הבטחות לכל דורש, על כלכלה נכונה, על התחשבות במעמד הביניים, ובעיקר על מלחמת חורמה בחרדים, תוך הבטחות להביא אותם למצב של אזרחים בשיוויון מלא, ללא אפשרויות של לימוד תורה ללא ליב"ה, ללא גיוס, וללא יציאה לעבודה.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בפועל, אמש (שני) נערכה פגישה בין לפיד, שכידוע נכנס לממשלה ברוב מנדטים, ואף הפך לשר האוצר שלה, לבין ראש הממשלה, נתניהו, פגישה שכידוע התפוצצה בעיצומה, תוך הבנה שהעם עומד בפני בחירות.

התגובה הראשונה של לפיד למערכת הבחירות שבעיני רובם, כל כך מיותרת, היתה "דיל עם החרדים". שוב האשמות, שוב הטחות שווא, ממש מזל שיש חרדים.

גם ברשת מגיבים לדברים, מי ברצינות, מי בהומור, אך כולם בעיקר מלאים בביקורת על ההתנהלות של המנהיגים.

 

 

 

דף הפייסבוק העונה לשם "יאיר, כנראה שכן צריך תעודת בגרות", פרסם תמונה של לפיד עם כותרת מלפני שנה וחצי, בה הוא מבטיח: "כבר תוך שנה וחצי יהיה יותר טוב" - בדף היא הופיעה תחת הכותרת, לפיד חזה את נפילת הממשלה שהוא שר האוצר שלה.

גם העיתונאי, הסופר, חנוך דאום, חושב שהקטע של לפיד והחרדים מיצה את עצמו: "אבל אני שומע אותו מתחיל עכשיו שוב להסית נגד החרדים, ובא לי לומר לו: עזוב יאיר, לא מתאים. הפסילה הקטגורית של החרדים שייכת לאתמול. הנח להם. התעמרת בהם מספיק, הוצאת אותם לאופוזיציה- הם התגייסו לצבא בשל כך? מחירי הדיור ירדו? כבר אין יוקר מחיה? הם לא מצורעים, ולא אויבי העם, והשיח הזה מיצה את עצמו".

תגיות:תקשורת מסיתהיאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה