חדשות בארץ

אלפי מתפללים גילו ונדליזם בקבר יוסף

אחרי שלא ביקרו במקום יותר מחודש, הגיעו אלפי מתפללים לקבר וגילו שהוא עבר ניסיון השחתה. "קשה לראות פגיעה במקום קדוש"

אא

למעלה מאלף וחמש מאות מתפללים הגיעו הלילה לקבר יוסף בשכם, לאחר יותר מחודש בו לא ביקרו מתפללים כלל. משהגיעו גילו ונדליזם שהתבצע במתחם הקבר. פלורוסנטים נותצו, ואף מנורת התמיד, מערכת החשמל הושחתה, והמקום היה נראה נטוש וחשוך.
האנשים הרבים החלו מיד לנקות את הבלגן תוך שהם מאירים את המקום על ידי בלון תאורה. כוחות ביטחון רבים שהגיעו למקום סייעו להם. מח"ט שומרון אל"מ שי קלפר אמר: "הכניסה לשכם ולקבר יוסף חשובה לנו, אנחנו מאבטחים אותה על מנת לשמר חופש פעולה מבצעי וגם לאפשר ביטחון למי שנכנס לכאן. אנו עושים את זה אחת לתקופה, ועושים את המיטב כדי לאפשר זאת".
מ"מ ראש מועצת שומרון יוסי דגן שהגיע אף הוא למקום, נשא דברים קצרים: "היום, נר שישי של חנוכה, גילינו כאן ונדליזם קשה: שברו פלורסנטים, הרסו את מנורת התמיד ושוב פגעו במקום הקדוש הזה. כאב גדול לראות זאת במיוחד בחג החנוכה. עם זאת, הדלקנו כאן יחד עם צה"ל וההתיישבות את נרות החנוכה כאן על הגג של קבר יוסף. אנו בטוחים כי בניגוד לכניסתנו לכאן היום כגנבים בלילה, אנחנו נזכה להיכנס כאן בצורה מלאה עם דגל ישראל על המקום הזה, כל הזמן. אנו מאחלים כי נתחזק יחד עם כוחות צה"ל וההתיישבות לעוד בנייה, עוד התיישבות, עוד יישוב עד שהאור יידחה את החושך".
 

תגיות:יוסף הצדיקביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה