חדשות בארץ

מבחן ריסוק: לפיד וליברמן מאבדים בוחרים

בעוד נתניהו והרצוג-לבני מתמודדים על מקומות גבוהים, לפיד וליברמן צונחים בסקרים. גם במפלגות החרדיות ישנם שינויים, זה הזמן לאחדות

אא

בעוד מפלגת העבודה בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני, והליכוד בראשות בנימין נתניהו, נאבקות על מקומות גבוהים בסקרי הבחירות, 24 מנדטים לעבודה, מול 23 לנתניהו, יש גם כאלו שמתרסקים. מפלגת הבית היהודי שומרת על מאזן כמפלגה השלישית בגודלה, עם 16 מנדטים.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

סקר של ערוץ הכנסת שהתפרסם אתמול (שלישי) מעלה כי מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, מתרסקת לעשרה מנדטים בלבד, לעומת 19 בבחירות הקודמות. גם מפלגת ישראל ביתנו, בראשות אביגדור ליברמן, יורדת משמעותית לחמישה מנדטים לעומת 13 בבחירות הקודמות. גורמים במערכת סבורים כי הצניחה הגיעה בעקבות פרשת השחיתות שנרשמה לאחרונה לצד שמותיהם של בכירים במפלגה, וגרמה לחוסר אמון מצד הציבור.

צונחים בסקרים (פלאש 90)צונחים בסקרים (פלאש 90)

לפי סקר שפורסם לפני שבועיים בערוץ הכנסת, הליכוד מקבלת 22 מנדטים, העבודה 22, בנט 15, לפיד 10, כחלון 10, ליברמן 9, יהדות התורה 7, מרצ 7, המפלגות הערביות 10, ש"ס 4 ומפלגתו של אלי ישי 4 מנדטים. אולם גם בגזרה החרדית ישנם שינויים נכון לאמש, עם ירידה לש"ס ולמפלגתו של אלי ישי.

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה