חדשות בארץ

הכבישים לירושלים נפתחו - בצפון עדיין יורד שלג

הבשורה הטובה של הסערה: מפלס הכינרת ממשיך לעלות. ייתכנו חסימות כבישים נוספות

אא

זהו יומה השני של הסערה המדוברת כל כך בשבוע האחרון. מה שהחל כחרדה עצומה, המשיך בסוג של אכזבה מההיערכות המבוהלת לעומת המציאות שלא היתה סוערת במיוחד. אלא שמבחינת התחזית, הסערה בעיצומה, וגם היום עלולה להתרחש התגברות של הרוחות והשלגים. נכון לשעות הבוקר (חמישי), כביש 1 וכביש 443 המובילים לירושלים וממנה - נפתחו לתנועה. עם זאת, אגף התנועה של המשטרה הודיע כי ייתכן שכבישים אלה ייחסמו לסירוגין אם תהיה החמרה במזג האוויר וסכנת החלקה. כבישים 395 ו-386 בתוך ירושלים עדיין חסומים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

קווי התחבורה הציבורית בתוך הבירה וממנה ואליה חזרו הבוקר לפעילות רגילה. גם הרכבת הקלה בירושלים פועלת הבוקר לכל אורך הקו. זאת, לאחר שבמהלך כל הלילה הסיעה המפעילה "סיטיפס" רכבות במטרה לשמור על המסילות פנויות משלג. בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים פועלים במתכונת שגרתית, כולל מרפאות החוץ ואשפוזי יום.

משחקים בשלג בקיבוץ מנרה בצפון הארץ (צילום: פלאש 90)משחקים בשלג בקיבוץ מנרה בצפון הארץ (צילום: פלאש 90)

בשל חסימות בכביש 90, קווי ים המלח-ירושלים אינם פעילים. קו אילת ייסע דרך כביש 6. גם הקווים 949, 948 ו-961 של אגד אינם פעילים. בגוש עציון וחברון עדיין אין תחבורה ציבורית. קו 51 מהר חברון וקו 61 מבאר שבע מגיעים עד סוסיה. קו 68 מקריית ארבע וקו 440 אינם פעילים.

במהלך הלילה נערם שלג בגובה חצי מטר ביישובים הגבוהים של המועצה האזורית מרום גליל. בצפון הגולן ממשיך השלג לרדת גם הבוקר. בשכונותיה הגבוהות של צפת נערמו 20-15 סנטימטרים של שלג.

בשורה טובה למפלס הכנרת - שעלה בשלושה ס"מ מאתמול בבוקר, ושבעה בשבוע האחרון. המפלס עומד הבוקר על 212.77- ס"מ. 

תגיות:מזג אווירשלג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה