המהפכה הדיגיטלית מזווית אחרת

הם, ספרי הקודש, העניקו לו את תכלית החיים בעולם הזה. הם גייסו עבורו תעצומות נפש לעמוד בתלאות חיי המעשה, לא להרכין ראש בפני שום אויב שצר עליו ללא הרף

אא

ברצוני לברך את  היוזמה המבורכת והחדשנית שנקטו מנהלי חברת jewish e-books על מנת ליצור אתר בינלאומי לספר היהודי.

היה זה רעיון מוצלח ליצור זיווג בין  המהפכה הדיגיטלית  המאפשרת להביא את דבר התרבות – כל תרבות - לכל אדם באשר הוא על פני תבל,

לבין השאיפה הגוברת והולכת להכיר את ארון הספרים היהודי המקורי. וכך, רתמו את הטכנולוגיה החדישה ביותר בשירות היהדות. הספר, ואנו מתכוונים רק לספר היהודי, היווה מאז ומעולם השליח הנאמן של תורת ישראל ושל דבר ה´ בעולם.

לא לחינם אנו קרויים "עם הספר". במשך כל הדורות היה הספר היהודי על כל שלוחותיו הקדושות: החומש, התנ"ך, שני התלמודים על מפרשיהם הראשונים והאחרונים, הקבלה, החסידות והמוסר  - עיר המקלט אליו נמלט היהודי מקשיי היום יום ומצרות הגלויות השונות.

שם, בין דפי הספר מצא נוחם ומרגוע לנפשו. בהם שקע כשמעל לראשו חלפו ועברו סערות הימים והתקופות. שכן כאשר אחז בעוז בדף הגמרא שום אויב לא הצליח לגבור עליו ולנצחו.

הם, ספרי הקודש, העניקו לו את תכלית החיים בעולם הזה. הם גייסו עבורו תעצומות נפש לעמוד בתלאות חיי המעשה, לא להרכין ראש בפני שום  אויב שצר עליו  ללא הרף.

והם הזרימו בוורידי נשמתו  כוח ועצמה לעמוד בכל ייסורי הגלות המרה. ומהם גם שאב את הכוח המוסרי לעמוד מול כל הפיתויים שניסו ללא הרף להטותו מן הדרך היהודית, בימי השלווה במלכויות העמים שנטו חסד לאזרחיהם היהודים.

הספר היהודי הוא הנשק הסודי שתרם ותורם לעם ישראל  את חיי הנצח שלו בתוככי ג´ונגל העמים.

ועתה צועדת ספריית הנצח שלנו עוד צעד קדימה

המעבר להפצת הספר היהודי בצורה דיגיטלית היא בשורה גדולה. נדבך נוסף וחשוב לאין ערוך בהבאת דבר היהדות אל רחבי העולם.

גם במבט שטחי התועלת היא עצומה בכל אופן שנסתכל על יוזמה זו. שכן, הספרייה הדיגיטלית מאפשרת להגיע לכל יהודי ברחבי העולם גם במקומות המרוחקים ביותר על פני תבל. גם למקומות בהם אין ספריות יהודיות או חנות לממכר ספרי קודש והגות יהודיים.

היהודים הנידחים הללו ממרכזי הקהילות היהודיות הגדולות ייחשפו באמצעות ה"ג´ואיש אי בוקס" לספרייה הגדולה שלנו ובהקלדת מקש יוכלו לקנות כל ספר שיחפצו או לשאול אותו לקריאה. עיון ולימוד.

כך יזכו ספרי היהדות  על רבגוניותם לחשיפה בינלאומית אדירה ולהפצה מרבית. היהודי באשר הוא יצא נשכר מכך ועולמו הרוחני יהיה עשיר יותר.

זכתה jewishebooks  להרים את הכפפה הזו ולזכות את עם ישראל בכל תפוצותיו. כה לחי!

 

תגיות:ספריםטכנולוגיהמהפכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה