חדשות בארץ

חסדי ה': איילה שפירא כבר מחייכת, מודה לכולם על התפילות

היא נפגעה קשה מאוד מבקבוק תבערה, שנזרק לעבר הרכב המשפחתי שלהם, סמוך למעלה שומרון לפני כשבועיים וחצי. כנגד כל הסיכויים - היא מתקשרת עם הסביבה ואפילו מחייכת

אא

לפני כשבועיים וחצי אושפזה איילה שפירא בת ה-11 כשהיא במצב קשה מאוד, לאחר שנפגעה מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכבו של אביה, סמוך לביתם באזור מעלה שומרון. לרופאים קשה היה לייצב את מצבה, אך בחסדי שמים הוא הלך והשתפר בהדרגה.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

אתמול (שלישי) התראיינה אמה, רות, בתוכנית "חמש עם רפי רשף", שם סיפרה כי בתה כבר מחייכת. "איילה משתפרת לאט ובהדרגה, היא סובלת מכאבים ומקבלת תרופות שמקלות עליה", סיפרה האם. "היא לא ורבלית במובן של לדבר - כי יש לה קנולה בגרון שלא מאפשרת לה לעשות זאת. היא מדברת בתנועות שפתיים ומסבירה את עצמה מאוד יפה".

גם בעלה של רות, אבנר, אביה של איילה, מאושפז בבית החולים מאז האירוע, והרופאים ממתינים שהכוויה הקשה, שספג בגבו, תתחיל להחלים. בינתיים מתזזת רות בין המיטות של שני יקיריה בבית החולים ובין ארבע הבנות, שנותרו בבית.

"אני שורדת", הגדירה את מצבה. היא סיפרה על נושאי התעסוקה של איילה מאז החלה להתאושש: "היא שואלת שאלות בנוגע לטיפולים רפואיים ומתעניינת. היא לא מדברת על האירוע וגם אנחנו לא מעלים את זה", אמרה האם. היא גם מחייכת לאנשים שנכנסים אליה".

רות אמרה שהמשפחה כולה שומרת על אופטימיות בעקבות השיפור במצב החלמתה של איילה, שמתקדם ברוך ה' בצורה טובה. "קצב ההחלמה של איילה משביע רצון. היא עושה כל דבר לפי התחזיות הכי טובות שנותנים לנו ואנחנו מאמינים שבעזרת השם זה יימשך כך והיא תצא מזה בקרוב".

תגיות:פיגועאילה שפירא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה