חדשות בארץ

חודש אחרי החלטת ביה"ד האירופי - חמאס יוחזר לרשימת טרור?

לאור אירועי הטרור הקשים שפוקדים את אירופה, הכריזו רשמית באיחוד האירופי כי יפעלו לביטול החלטת בית הדין להוציא את חמאס מרשימת ארגוני הטרור

אא

חודש חלף מאז החליט בין הדין האירופי את ההחלטה השנויה מאוד במחלוקת, לפיה חמאס אינו ייחשב לארגון טרור, והשאיר תקופת זמן של שלושה חודשים בהם יוכלו לערער על ההחלטה. הבוקר (שני) יצאה הודעה רשמית מטעם האיחוד האירופי, כי יש בכוונתו לערער נגד הפסיקה.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"מועצת האיחוד האירופי החליטה לערער על ההחלטה בנוגע להימצאות חמאס ברשימת ארגוני הטרור של האיחוד", כתבה סוזאן קייפר, דוברת האיחוד, בחשבון הטוויטר שלה.

במקביל, תתקיים היום ישיבת שרי החוץ של האיחוד, בה ידונו בגל הטרור השוצף שמאיים עליהם, ובפרט ולאירועי הטרור באירופה, בראשם הפיגועים בצרפת. השרים ייפגשו בפריז, וידונו בדרך התגובה, וכן בדרך פעולה להיאבק בתאי טרור רדומים ופעילים כאחד. דיונים אלו מתקיימים כהכנה לקראת ועידה מיוחדת של האיחוד האירופי בנושא - בחודש הבא, ולפיכך לא יגובשו החלטות, אלא רק יועלו הצעות מגוונות לצורך הוועידה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גינה את ההחלטה שקיבלו באיחוד והבהיר: "חמאס הוא ארגון טרור רצחני שמציין באמנה שלו כי מטרתו להשמיד את ישראל. אנחנו נמשיך להיאבק בו בנחישות ובעוצמה כדי שלעולם לא ישיג את מטרתו".

תגיות:חמאסטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה