חדשות בארץ

סקר חדש: המחנה הציוני עוקף את הליכוד, ש"ס מתחזקת

בשונה מהסקרים האחרונים ש"ס מתייצבת על שמונה מנדטים, כמוה יהדות התורה. יש עתיד וישראל ביתנו מתרסקות

אא

תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי מתחזקת ומתייצבת סביב שמונה מנדטים, כך עולה מסקר TNS עבור אתר 'וואלה'! הסקר משנה את פני המפה שחזתה ירידה לש"ס בסקרים הקודמים. יהדות התורה אף היא מראה מגמת עלייה ומתחזקת לשמונה מנדטים. 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי - לא עוברת את אחוז החסימה על פי הסקר.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

הנתונים שעלו בסקר מראים כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, הרי ש'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני - תהיה המפלגה הגדולה בישראל עם 25 מנדטים, כשהיא עוקפת במנדט אחד את 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו - עם 24 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט, ממשיכה כמו בסקרים הקודמים לשמור על כוחה החדש עם 16 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתרסקת לתשעה מנדטים בלבד. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן, אף היא מתרסקת וזוכה לשישה מנדטים בלבד, מרצ עם חמשה מנדטים, 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת לשמונה מנדטים, והמפלגות הערביות עם 11 מנדטים.

בסקר נבדקה האפשרות של חיבור בין 'הליכוד' ל'הבית היהודי', על פי תוצאותיו: מחנה הימין בראשות נתניהו ובנט יאבדו שלושה מנדטים, אביגדור ליברמן יתחזק לשמונה מנדטים, וגם במצב הזה - אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה.

תגיות:בחירותאריה דרעיש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה