חדשות בארץ

תאונה קטלנית בדרך מנתיבות: ההורים פצועים קשה, התינוקת נהרגה

ערפל כבד בדרך הוא ככל הנראה הסיבה להתנגשות החזיתית בין שני כלי רכב בדרך חזרה מהילולת 'בבא סאלי' בנתיבות. תינוקת כבת שנה וחצי נהרגה. הוריה פצועים קשה

אא

בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הלילה (ראשון) בכביש 34 בדרום, נהרגה פעוטה כבת שנה וחצי, וחמישה בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני-קשה. ארבעה מהפצועים הם בני משפחת הפעוטה שנהרגה.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

אמה של הפעוטה, אישה הרה כבת 25, נהגה ברכב המשפחתי בחזרה מהילולת ה'בבא סאלי' בנתיבות לביתם בירושלים. היא נמצאת במצב קשה, כמו גם אבי התינוקת, כבן 28 שנפצע קשה. בתם בת ה-4 אף היא פצועה קשה. נהגת כבת 50 שהיתה מעורבת אף היא בתאונה, פצועה במצב בינוני.

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מסיבה שאינה ברורה דיה התנגשו הרכבים זה בזה, ייתכן בשל ערפל כבד שהיה באזור. הפרמדיק שטיפל בתינוקת סיפר כי עובר אורח הוא זה שרץ אליהם עם הגעתם לזירה, כשהתינוקת בידיו מחוסרת הכרה. "היא הייתה ללא דופק ונשימה והובאה אלינו עם חשד לפגיעת ראש קשה", הם המשיכו. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות. לאחר מכן פינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים, אך כשהגענו הרופאים נאלצו לקבוע את מותה".

תגיות:תאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה