הורים וילדים

עניין של זמן וכסף - איך קונים שעון בצורה חכמה?

אירסתם את הבת? מזל טוב. הבן מגיע לעול מצוות ורוצה שעון כמו של בחורי ישיבות? בשעה טובה. מלבד התחושה הטובה של ארון מלא ספרים, ידוע לכולנו שלכל זמן, ועת לכל חפץ, וזמן הוא אחד הדברים החשובים ביותר. אספנו מספר טיפים מקצועיים לבחירה וקניית שעון יד בצורה הנכונה

אא

א. לפעמים אנחנו מחפשים להרשים אחרים, או אפילו את עצמנו, וחושבים שהשעון מהדגם הספציפי עליו חלמנו, הוא זה שיהפוך אותנו למאושרים. בפועל, שעונים רבים הופכים להיות קישוט למגירה. לכן חשוב מאוד להקפיד לקנות רק שעונים שאתם מתכוונים לענוד, ככה לא תרגישו שאתם תקועים עם "שעון עם משכנתא".

ב. חשוב להקפיד לקנות ממוכר בעל מוניטין כך שתיהנו משירות טוב לאחר הרכישה, בנוסף יש לכך אסמכתא שלא תקנו שעון מזויף – חלק מהזיופים לא ניתן לזהות בכלל, ורק בעל מקצוע יכול לעלות על כך. לא תרצו לדעת שהוצאתם סכום כסף, לעתים גבוה במיוחד על מותג איכותי, ולבסוף תגלו שהוא חיקוי. יש פעמים שהמחיר יקרוץ לנו, ונלך לקנות אצל מוכרים שאין לנו עליהם מידע. פתח לטעויות.

ג. צרו קשר טוב עם המוכר, כך החנות תדאג לכם במשך השנים, ואפילו תסייע לכם בשדרוג או בטרייד-אין של שעונים, ותצמצם את ההשפעה של ירידת הערך. אל תשכחו שמדובר במוצר שאתם משקיעים בו סכום כסף, ותרצו לדעת שיש לכם להיכן לחזור. תמיד טוב להישאר חברים.

ד. לשמרנים שביניכם, שום דבר אינו מתיישן במהירות כמו שעון עם עיצוב מהפכני - לכן בחרו שעון קלאסי, כך הוא יהיה רלוונטי כמעט בכל עונה ושינוי אופנה.

ה. אם הסכום שאתם יכולים להוציא מוגבל, בחרו שעון עם רצועה ולא צמיד. צמידים מגדילים את העלות משמעותית. שעון טוב עם רצועה עדיף על שעון סביר עם צמיד באותו המחיר.

ו. קניתם ? מזל טוב! שמרו את האחריות. חשוב מאוד.

ז. השקעתם וקניתם? לא שווה כלום אם לא תשמרו על השעון בצורה הנכונה. לכן הקפידו להניחו על כרית שקיבלתם עם הקופסא ושמרו על הנקיות של השעון עם המגבון המתאים לכך. זה נראה אולי מיותר, אבל פעולה זו תאריך את חייו של השעון החדש שלכם. 

תגיות:אירוסיןמתנהשעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה